پی سی شرکت سونی به سرمایه‌گذاری خود برروی پلی‌استیشن VR ادامه خواهد داد - پی سی

طبق گزارشاتی که به تازگی شرکت سونی منتشر کرده است، این کمپانی بار دیگر بر تمرکز و سرمایه‌گذاری بیشتری برروی تکنولوژی‌ و بازی‌های پلی‌استیشن VR تأکید کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی دقیق‌تر به اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت داشته باشیم.

همان‌طور که گفته شد، طبق اطلاعاتی که شرکت سونی به تازگی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد این کمپانی از سرمایه‌گذاری‌ خود برروی دستگاه پلی‌استیشن VR کاملاً راضی بوده است و قصد دارد عناوین بزرگی همچون Astro Bot Rescue Mission، Blood and Truth و Resident Evil 7 را برای این دستگاه در نسل نهم کنسول‌ها منتشر کند. اگرچه طبق اطلاعاتی که مدتی قبل در برنامه‌ی State of Play منتشر شد، بازی Hitman III جزو اولین عناوین بزرگ پلی‌استیشن VR خواهد بود که برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. همچنین طبق شایعاتی که مدتی قبل منتشر شده است، آخرین نسخه از فرنچایز Resident Evil یعنی Resident Evil Village که قرار است یک اثر تماماً نسل نهمی باشد، همانند نسخه‌ی هفتم از دستگاه پلی‌استیشن VR برروی پلی‌استیشن ۵ پشتیبانی خواهد کرد

در این گزارش همان‌طور که پیش‌تر نیز این شرکت اعلام کرده بود، شرکت سونی قصد دارد همانند گذشته به پشتیبانی قدرتمند خود از این دستگاه در نسل نهم کنسول‌ها ادامه دهد. علاوه بر این، شرکت سونی به دنبال راهی است که بتواند ارتباط و مشارکت بازی‌بازان را بیش از پیش در نسل نهم کنسول‌ها افزایش دهد که طبق این گزارش، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا حد زیادی با استفاده از دستگاه‌های پلی‌استیشن VR به این هدف دست پیدا کنند. در ادامه شما می‌توانید قسمتی از گزارشات شرکت سونی در رابطه با این موضوع را مشاهده کنید:

ما تأکید و تمرکز بیشتری برروی تعامل بین بازی‌بازان خواهیم داشت. شرکت سونی قصد دارد تا با افزایش محتوای تولیدی برای دستگاه‌های پلی‌استیشن VR در سبک‌های گوناگون، تجربه‌ی غنی‌تری را در اختیار بازی‌بازان قرار دهد.

همچنین سال گذشته بود که شرکت سونی اعلام کرد در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی جدیدی از دستگاه پلی‌استیشن VR ندارد که البته پشتیبانی کامل کنسول پلی‌استیشن ۵ از این دستگاه می‌تواند تأییدی بر این موضوع باشد. با این حال هم‌چنان شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی کاملاً سازگار و به‌روز شده‌ی این دستگاه با کنسول پلی‌استیشن ۵ به گوش می‌رسد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ اگر شما از دارندگان پلی‌استیشن VR هستید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را در رابطه با میزان رضایت خود از پشتیبانی شرکت سونی در نسل هشتم کنسول‌ها از این دستگاه با استفاده از انتشار آثار گوناگون VR با ما و دیگر اعضای گیمفا به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.