پی سی شخصیت Red Hulk به مارول باز می‌گردد - پی سی

در شماره‌ی اخیر کامیک Captain America، شاهد بازگشت Red Hulk بودیم که مطمئناََ باعث خشنودی بسیاری از طرفداران مارول شده است.

تادیئوس تاندربولت راس (Thaddeus “Thunderbolt” Ross) در طول زمان شخصیتی منحصر به فرد را در کامیک‌های مارول به خود گرفته است و از حضور در قالب یک شخصیت دوم در کنار هالک (Hulk)، به یک شخصیت قدرتمند جداگانه بدل گشته است. از سال ۲۰۰۸، ما شخصیت راس را با نام Red Hulk می‌شناسیم که اقتباسی تهاجمی‌تر از انتقام‌‌جوی محبوب ما یعنی Green Hulk به حساب می‌آید. در سال‌های اخیر، آثار مارول (Marvel) به شکل‌های گوناگونی از شخصیت راس بهره برده‌اند، ما هم در قالب یک شهروند معمولی راس را دیده‌ایم و هم به عنوان Red Hulk او را مشاهده کرده‌ایم. اتفاقات اخیر در سری کامیک‌های Captain America به سمتی رفته‌اند که اهمیت راس را دوچندان می‌کند و ما انتظار داریم Red Hulk حضور گسترده‌تری در آثار بعدی مارول داشته باشد.

قسمت جدید کامیک یاد شده، کاپیتان آمریکا و تیم او را در شرایط بسیار سختی قرار می‌دهد، چرا که آن‌ها باید در مقابل Power Elite مقاومت کنند و نبرد سختی را پشت‌ سر بگذارند. بخشی از برنامه‌های گروه Power Elite به ربودن Daughters of Liberty مربوط می‌شود که برای مدتی طولانی تحت حمایت راس قرار گرفتند. وقایعی در آخرین شماره‌ی کامیک رخ داد که به دنبال آن‌ها، راس به Red Hulk تبدیل شد.

به طور حتم نویسندگان کامیک Captain America با هدف مشخصی شخصیت Red Hulk را باز گردانده‌اند و انتظار می‌رود او در ادامه نقش مهمی‌تری را ایفا کند. از طرفی شایعه‌هایی پیرامون این موضوع وجود دارد که در فیلم Thunderbolts، شخصیت Red Hulk نقشی حیاتی بر عهده داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها