پی سی شایعه: نسخه‌های Rise و Stories 2 از مجموعه‌ی Monster Hunter برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد - پی سی

در جریان افشا شدن بخش زیادی از اسناد و اطلاعات شرکت کپکام (Capcom)، مشخص شد که دو نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Monster Hunter به‌صورت تمام و کمال در انحصار نینتندو سوییچ نخواهند بود و احتمال عرضه‌ی آن‌ها برروی پلتفرم دیگری نیز وجود دارد. همراه گیمفا باشید.

مدتی پیش بود که کپکام با رونمایی از دو عنوان جدید به فضای کنسول‌های دستی بازگشت. یکی از این آن‌ها، بازی با ظاهری سنتی تحت عنوان Monster Hunter Rise است و دیگری دنباله‌ای برای زیرمجموعه‌ی ‌نقش‌آفرینی ژاپنی این فرنچایز یعنی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin است. هر دوی این عناوین در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد. سازندگان تاکنون فقط به کنسول دستی نینتندو به عنوان پلتفرم مقصد این بازی‌ها اشاره کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که رایانه‌های شخصی نیز دیگر میزبان این دو نسخه خواهند بود.

اما این اطلاعات چگونه به دست آمده‌اند؟ همانطور که احتمالا می‌دانید، کپکام قربانی یک افشای اطلاعاتی بزرگ شد؛ اطلاعات افشاشده بسیار گسترده هستند و هکرها این اطلاعات را نزد خود گروگان گرفته‌اند و در برابر بازگشت آن، درخواست مالی دارند. در همین راستا، این هکرها اقدام به انتشار جزییاتی کردند؛ جزییاتی که به گفته‌ی آن‌ها، تنها بخش کوچکی از آنچه در اختیار دارند را تشکیل می‌دهد. این جزییات شامل اطلاعات زیادی درباره‌ی عناوین موردانتظار، کدهای منبع برای بازی‌ها و اطلاعات شخصی کارمندان می‌شود.

در بخشی از این اطلاعات به مسئله‌ی عرضه‌ی Rise و Stories 2 برروی رایانه‌های شخصی برمی‌خوریم. این گزارش که توسط وبسایت VG24/7 تهیه شده است، اشاره می‌کند که Rise به‌صورت زمانی در انحصار نینتندو سوییچ خواهد بود و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی حوالی ماه اکتبر (نسخه‌ی سوییچ در مارچ عرضه خواهد شد) در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. نکته‌ی جالب‌توجه اینجاست که Stories 2 به‌صورت همزمان و در ژوئن سال آینده برروی این نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اطلاعاتی از سایر پلتفرم‌ها منتشر نشده است.

در نظر داشته باشید که این اطلاعات تا زمان تایید رسمی توسط کپکام، ارزشی در حد شایعات دارند. احتمال دارد که تاریخ این جزییات مربوط به گذشته باشد و در نتیجه صحت ادعاهای آن زیر سوال خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.