پی سی شایعه: ساعت کاری توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 به ۱۰۰ ساعت در هفته رسیده است - پی سی

بازی Cyberpunk 2077 از استودیوی سی‌دی پراجکت رد(CD Projekt Red) با تأخیر دیگری روبرو شده است، این بار تا ماه دسامبر به دلیل اینکه توسعه دهنده‌ی لهستانی برنامه‌ای جدیدی برای محتویات اضافی در برنامه دارد. با این حال، با توجه به گزارش‌‎های مربوط به بحران کار اجباری شرکت، این تأخیر چه تأثیری بر کارمندان فعلی داشته است؟ به گفته جیسون شرایر (Jason Schreier) از بلومبرگ، که گزارش از تغییر برنامه کاری شرکت به بحران کار اجباری اضافی قبل از ماه نوامبر داده بود، چیز زیادی تغییر نکرده است.شریرر در توییتر گفت:

سه هفته تاخیر در انتشار بازی Cyberpunk 2077 غیر معمول است اما احتمالاً تغییر زیادی برای توسعه دهندگان نخواهد داشت، به هر حال بسیاری از آن‌ها برای یک به‌روزرسانی بعد از انتشار بازی در دسامبر منتقل می‌شوند. من امیدوارم که واقعیت برای کسانی که سعی در انکار آن داشتند، واضح‌تر شود.

یک توسعه دهنده از سی‌دی پراجکت رد اخیراً به شریر گفته بود که که آن‌ها فقط یک هفته ۱۰۰ ساعت گار کرده‌اند. یکی دیگر از توسعه دهندگان سابق فقط به من گفته بود که آن‌ها برخی از دوستان خود را در آنجا دیده‌اند که به نظر می‌رسیدند از نظر جسمی مریض هستند. اخبار مخصوصاً با توجه به موضع توسعه دهندگان در سال گذشته برای برخورد با احترام به توسعه دهندگان منصفانه نیست. رئیس استودیو آدام بدوفسکی (Adam Badowski) قبل از این تاخیر اظهار داشت که دستمزد کارمندان برای هر ساعت اضافی کاری جبران می‌شود در حالی که ۱۰ درصد از درآمد تولید شده نیز مستقیماً بین تیم تقسیم می‌شود. بازی Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. کار برای نسخه های کنسول‌های نسل آینده همچنان ادامه دارد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نیست. این عنوان نقش آفرینی هنگام انتشار همچنان در آن کنسول‌ها قابل اجرا است و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد، بنابراین در ماه‌های آینده در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد این بازی با ما همراه باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.