پی سی شایعه: جزییات بیشتری از بازی Resident Evil: Village در رویداد آینده‌ی پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - پی سی

شایعات شنیده شده پیرامون شرکت کپکام (Capcom) حاکی از آن هستند که رویداد آتی اختصاصی Playstation 5، میزبان معرفی و نمایشی کامل از بازی Resident Evil: Village خواهد بود. همچنین این شرکت اعلام کرد که به‌دلیل محدودیت‌های موتور بازی‌سازی RE Engine در زمان توسعه‌ی بازی‌های Resident Evil 2،۳ و ۷، این بازی‌ها هرگز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد.

علی‌رغم اینکه شایعاتی مبنی بر انتشار تریلر جدیدی از بازی Resident Evil: Village در ماه جاری میلادی شنیده می‌شد، اما به‌نظر می‌رسد که کپکام با اعمال تغییراتی در برنامه‌های خود، انتشار این تریلر و جزییات بیشتر از بازی را به رویداد اختصاصی آتی پلی‌استیشن ۵ موکول کرده است.

یکی از اینسایدرها که اخیراً پیش از اعلامیه‌ی رسمی کپکام اقدام به انتشار اطلاعات صحیح از هشتمین نسخه از مجموعه‌ی Resident Evil کرده بود، اعلام کرد که شرکت کپکام قصد داشت تا در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ (آگوست ۲۰۲۰) و طی رویداد State of Play سونی، تریلر و جزییات جدیدی از بازی مذکور را منتشر کند. اما پس از اتمام نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۰ (Gamescom) این شرکت تصمیم گرفته است تا این معرفی را به رویداد اختصاصی پلی‌استیشن ۵ که سونی برگزاری آن را تایید کرده است موکول کند.

رویداد اختصاصی PS5 که پیش رو داریم، میزبان نمایشی از این بازی (Resident Evil Village) است. من واقعاً کنجکاو هستم که چگونگی معرفی کامل یک بازی را از سوی کپکام ببینم. از طرفی دیگر، رویداد TGS در اواخر ماه برگزار خواهد شد و تا آنجایی که مطلع هستم، کپکام معمولاً نمایش‌های Resident Evil را به آن رویداد انتقال می‌هد، اما در این مورد معرفی Resident Evil: Village به سونی گره خورده است.

(AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1

همچنین، این اینسایدر اخیراً در مورد احتمال پورت شدن عناوین این مجموعه برروی نینتندو سوییچ صحبت کرده بود. وی ادعا کرده بود که کپکام قصد داشت تا بازی Resident Evil 7 را برروی کنسول نینتندو سوییچ پورت کند، اما پروژه‌ی پورت کردن این بازی نتایج مطلوبی در پی نداشت و در نهایت تنها منجر به انتشار نسخه ابری Resident Evil 7 برروی این کنسول شد که آن نیز تنها در دسترس بازی‌بازان ژاپنی قرار دارد. در نتیجه‌ی امر، کپکام دلیل این موضوع را ناسازگار بودن موتور RE با سخت‌افزار نینتندو سوییچ قلمداد کرد و تاکید کرد که بازی‌هایی نظیر Resident Evil 2 ، Resident Evil 3 و Resident Evil 7 که پیش‌تر به وسیله‌ی این موتور ساخته شده‌اند، برای نینتندو سوییچ پورت نخواهند شد؛ چرا که ممکن است به سخت‌افزار این کنسول آسیب وارد کنند. اما از طرفی دیگر، این شرکت قصد دارد تا در توسعه‌ی بازی‌های آتی خود، تغییراتی در موتور RE اعمال کند تا قابلیت پورت شدن به سوییچ در آینده میسر باشد.

بدین‌ترتیب، احتمالاً بازی Resident Evil: Village در سال ۲۰۲۱ در دسترس تمامی کنسول‌ها از جمله نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.