پی سی شایعه: تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales مشخص شد - پی سی

کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man: Miles Morales باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این اثر منتشر شده است. به‌تازگی شایعات و شواهدی ارائه شده که نشان می‌دهد نقدها و نمرات این بازی احتمالاً در هفته‌ی آینده منتشر می‌شوند.

طبق اطلاعاتی که توسط کاربری به نام pornokomisjon از Reddit منتشر شده، اخیراً یک پادکست استونیایی در منطقه محلی خود اشاره کرده است که نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) منتشر خواهد شد. در این خصوص توضیحاتی از سوی این پادکست ارائه شده است.

۶ نوامبر تاریخی است که می‌توانیم در مورد برخی چیزها بیشتر صحبت کنیم. به عنوان مثال شما می‌توانید نقد ما از بازی Miles Morales را بخوانید. فکر می‌کنم ۱۱ نوامبر آخرین تاریخ بزرگ‌تر باشد. اما ممکن است اشتباه کنم و دقیقاً به یاد ندارم. اما نیمه اول نوامبر زمانی است که شما چیزهای بیشتری را خواهید دید و خواهید شنید.

به طور مشخص  این تاریخ را نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصد تایید کرد، چراکه هنوز تاریخ انتشار نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به صورت رسمی اعلام نشده است. بنابراین این اطلاعات در قالب شایعه قرار می‌گیرند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.