پی سی شایعه: بازی Crash Bandicoot 4 برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر خواهد شد - پی سی

یک درز جدید اطلاعات نشان می‌دهد بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time ممکن است برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. پس از انتشار بازی در ماه اکتبر، شواهدی در مورد بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time کشف شده است که این عنوان به زودی به نینتندو سوییچ خواهد آمد.

Crash Bandicoot طی چندین دهه تعداد زیادی طرفدار پیدا کرده است. سازنده‌ی بازی استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob) در اجرای مدرن این شخصیت در Crash Bandicoot 4: It’s About Time که به طور مستقیم از بازی Crash Bandicoot: Warped from محصول استودیوی ناتی‌ داگ (Naughty Dog) در سال ۱۹۹۸ پیگیری می‌شود استفاده کردند و موفقیت چشمگیری کسب کرده است. به دنبال موفقیت Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، که بیش از ۱۰ میلیون واحد فروخت بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time توسط ناشر این عنوان یعنی اکتیویژن (Activision) چراغ سبز را برای ساخت دریافت کرد. این عنوان پلتفرمر بسیار موفق و تحسین شده ممکن است اکنون به نینتندو سوییچ بیاید، شایعه ای که به دلیل یافته‌های dataminers در مورد Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شده است. Dataminers ، همانطور که از نامش پیداست، به جستجوی سرنخ‌ها یا نکات جالب توجهی می‌پردازد که سازندگان اصلی عمداً یا ناخواسته از خود برجای گذاشته‌اند و از طریق کد منبع بازی جستجو می‌کنند. این شایعه از آنجا شروع شده است که اطلاعات دهندگان در پرونده‌های بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک پروفایل نینتندو سوئیچ پیدا کرده‌اند.

برخی اظهار داشتند که این یافته لزوماً به معنای ورود بازی به نینتندو سوییچ نیست. گرچه غیرمعمول است، اما کاملاً محتمل به نظر می‌رسد که داده‌های یافت شده به سادگی کدهای باقیمانده از Unreal Engine 4. YouTuber Canadian Guy Eh باشد همچنین بخشی از کد را برجسته می‌کند که روی آن نوشته شده است “کپی شده از Falcon”. جزئیات کوچکی، اما نادیده گرفتن آن دشوار است، زیرا Falcon نام پروژه Spyro Reignited Trilogy بود، بازی‌ای که توسط تویز فور باب نیز ساخته شد و در نهایت به نینتندو سوییچ منتقل شد. این می‌تواند توضیحی برای دلیل وجود نمایه‌ی نینتندو سوییچ در یک بازی باشد که فعلاً در دسترس نیست و هنوز برای این کنسول اعلام نشده است.

اکتیویژن قبلاً در مورد آوردن Crash Bandicoot 4 به کنسول‌های بیشتر فکر کرده است، اما در حال حاضر هیچ یک از طرف‌های اصلی درگیر از تویز فور باب، اکتیویژن و حتی نینتندو توضیحی در مورد این نشت نداده‌اند. این اولین باری نیست که پورت‌های بالقوه نینتندو سوییچ برای بازی ها از طریق dataminers درز می‌کند و طرفداران این سری هنوز هم دلایلی برای هیجان زده شدن دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.