پی سی شایعه: بازی استودیوی اینیشیتیو در سبک اکشن مخفی‌کاری با رویکرد فصلی خواهد بود - پی سی

استودیوی تازه تاسیس اینیشیتیو (The Initiative) در طول دو سال اخیر افراد مختلفی از صنعت‌ بازی‌سازی را به عنوان نیروی کار جذب کرده است. طبق اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده، به نظر می‌رسد این استودیو برروی دو پروژه‌ی متفاوت کار می‌کند.یکی از این پروژه‌ها، مربوط به ریبوت Perfect Dark و یا عنوانی در دنیای آن باشد. در همین حال، اخیراً جزئیاتی از این پروژه منتشر شده است.

در جریان پادکست The Xbox Two، رند آل‌تور (Rand al’Thor) به عنوان یکی از اینسایدرهای اکس‌باکس و جز کوردن (Jez Corden) از ویندوز سنترال، در خصوص پروژه‌ی استودیوی اینیشیتیو جزئیاتی را ارائه دادند. طبق صحبت‌های آن‌ها، این پروژه یک عنوان در سبک اکشن سوم شخص مخفی‌کاری با مضمون سایبرپانکی است. به گفته‌ی آن‌ها، این بازی در جهان عنوان Perfect Dark جریان دارد، اما لزوماً یک بازی از این عنوان محسوب نمی‌شود.

طبق اطلاعاتی که این افراد ارائه دادند، بازی جدید اینیشیتیو ظاهراً به صورت محتوای فصلی منتشر خواهد شد. البته این مورد به معنای اپیزودی بودن و ارتباط سریالی فصل‌های مختلف این بازی نیست؛ بلکه تقریبا به سریال تلویزیونی Black Mirror شباهت دارد و به نظر می‌رسد ارتباطی میان داستان‌ قسمت‌های مختلف آن وجود نخواهد داشت. از نکات جالب دیگر می‌توان به ارتباط رویکرد اینیشیتیو با عناوین استودیوی رمدی (Remedy) و توصیف آن به‌ عنوان یک بازی “تجربی” اشاره کرد.

در پایان این افراد ادعا کرده‌اند که احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی ارائه خواهد شد. طبق شواهد ارائه شده به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد یک معرفی در جریان رویداد The Game Awards 2020 داشته باشد. ممکن است در جریان این رویداد شاهد معرفی و اطلاعات جدید از پروژه‌ی استودیوی اینیشیتیو باشیم. مایکروسافت تاکنون در این خصوص واکنشی نشان نداده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.