پی سی شارژ لوازم جانبی اپل با استفاده از نمایشگر آیفون و آیپد به‌زودی محقق می شود - پی سی

اپل به‌تازگی پتنتی در آمریکا به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد آیفون ها و آیپدهای آینده این شرکت ممکن است از نمایشگر خود برای شارژ لوازم جانبی دیگر استفاده کنند.

این پتنت نشان می‌دهد که عمل شارژ بی‌سیم توسط نمایشگر این دستگاه‌ها، فقط در یک سمت نمایشگر انجام خواهد شد و سمت دیگر غیرقابل‌استفاده خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آن قسمت از نمایشگر که برای شارژ لوازم جانبی استفاده خواهد شد، در حین عمل شارژ، همچنان عملکرد خود را خواهد داشت یا نه.

مطالب مرتبط:

این پتنت که با عنوان «شارژ بی‌سیم از طریق نمایشگر» به ثبت رسیده است ظاهرا برای شارژ بی‌سیم لوازمی مانند ایرپادز، اپل واچ و اپل پنسل استفاده خواهد شد و برای شترژ دستگاه‌های دیگر کاربرد نخواهد داشت. این فناوری به‌خصوص در مواقعی که شارژ یکی از لوازم فوق به‌طرز نامنتظره‌ای تمام می‌شود و هیچ شارژری در دسترس نیست بسیار مفید خواهد بود.

ایرپادز

موضوع دیگر این است که طبق شایعات، آیفون ۱۴ اپل بدون شیار سیمکارت خواهد بود و فقط از کارت‌های eSIM پشتیبانی خواهد کرد. ما همچنین شایعاتی درباره حذف پورت لایتنینگ از گوشی‌های آیفون شنیده‌ایم که اگر همه این شایعات درست باشند سرانجام شاهد معرفی گوشی آیفونی خواهیم بود که خواسته‌های اکثر کاربران را برآورده خواهد ساخت.

البته هیچ کدام از شایعات فوق قطعی نیستند و ما هنوز مدرکی در تائید آن‌ها نداریم. با این‌حال، اپل سابقه خوبی در گرفتن تصمیم‌های مناسب دارد و بنابراین می‌توان امیدوار بود که شایعات فوق به واقعیت بپیوندند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.