پی سی سونی تا سال آینده ۱۸۳ میلیون دلار اضافه بر سازمان در بخش انحصاری‌های پلی‌استیشن سرمایه‌گذاری خواهد کرد - پی سی

چندی پیش سونی در جریان جلسه مالی خود اعلام کرد که قصد دارد پول بیشتری در زمینه توسعه انحصاری‌های پلی‌استیشن سرمایه‌گذاری کند.

سونی به سرمایه‌گذاری هنگفت خود در زمینه پروژه‌های داخلی (فرست-پارتی) ادامه می‌دهد و قصد دارد تا سال آینده حدود ۲۰۰ میلیون دلار اضافه بر برنامه‌های همیشگی‌اش در این زمینه سرمایه‌گذاری کند. پلی‌استیشن همیشه در بخش انحصاری‌ها عملکرد بی‌نظیری داشته است و موفقیت حاصل از این تمرکز باعث می‌شود که سونی سرمایه‌گذاری خود را در این مقوله بیشتر کند. در حقیقت، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، مدیر مالی شرکت سونی، آن‌ها قصد دارند سرمایه و پول نقد بیشتری را در اختیار پروژه‌های داخلی پلی‌استیشن قرار دهند. او در این جلسه اعلام کرد که تا سال آینده بودجه تحت اختیار پلی‌استیشن را ۱۸۳ میلیون دلار افزایش دهند. توتوکی در این باره گفت:

ما قصد داریم به بخش‌های استخدام نیروی ماهر و همچنین سایر هزینه‌های داخلی استودیوهای سونی سرمایه تزریق کنیم و این یک سرمایه ۱۸۳ میلیون دلاری خواهد بود. هدف اصلی آن است که به نرم‌افزارهای تولید داخلی استودیوهای سونی قدرت بیشتری ببخشیم.

ساعاتی پیش در جلسه یاد شده، شرکت سونی گزارش مالی جدید خود که منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ است را منتشر و تازه‌ترین آمار فروش کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ را اعلام کرد. بر این اساس فروش کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ تاکنون به ۷٫۸ میلیون و کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱۱۵٫۹ میلیون واحد رسیده است.

طبق گزارش منتشر شده، در طی سه ماه منتهی به مارس ۲۰۲۱، در مجموع ۳٫۳ میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۵ و یک میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش رفته‌اند. فروش پلی‌استیشن ۴ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۰٫۴ میلیون کاهش داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها