پی سی سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است - پی سی

بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها قرار گرفت. متاسفانه این بازی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که این موضوع نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است و به نظر می‌رسد شرکت سونی در تلاش است تا امکان بازپرداخت پول را برای خریداران بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ فراهم کند.

شرکت سونی قابلیت بازپرداخت پول برای خریداران بازی از فروشگاه خود را فراهم نکرده است که این موضوع یکی از نقاط ضعف اصلی این فروشگاه به شمار می‌رود. با این حال، این شرکت در گذشته و در شرایطی خاص این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده بود و به نظر می‌رسد مشکلات متعدد بازی Cyberpunk 2077 نیز این بازی را به یکی از این عناوین خاص تبدیل کرده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، تنها نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Cyberpunk 2077 پیش از عرضه در اختیار منتقدین قرار گرفت که این بازی تحسین آن‌ها را نیز به دنبال داشت. با این حال، با عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی برروی کنسول‌ها، شاهد اعتراض شدید کاربران نسبت به کیفیت بسیار پایین نسخه‌های کنسولی و مشکلات متعدد این عنوان برروی کنسول‌ها بودیم. این موضوع تا جایی پیش رفت که بازی Cyberpunk 2077 با بیش از چند هزار رای ثبت شده، نمره‌ی به شدت مایوس کننده‌ی ۲٫۱ را از کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ دریافت کرده است.

حال به نظر می‌رسد این مشکلات باعث شده است تا شرکت سونی امکان بازپرداخت پول را برای خریداران بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کند. براساس برخی از گزارش‌های منتشر شده، بسیاری از کاربران تا به این لحظه موفق به دریافت پول خود شده‌اند و یکی از اعضای شرکت سونی نیز به این نکته اشاره کرده است که این شرکت تماس‌های بی‌شماری را در خصوص این موضوع در روزهای اخیر دریافت کرده است.

عنوان Cyberpunk 2077 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بررسی فنی این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را از طریق این لینک مشاهده کنید. علاوه بر این، تماشای آنباکسینگ اختصاصی بازی می‌تواند برای هواداران جذاب و دیدنی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.