پی سی سریع ترین پاور بانک دنیا معرفی شد؛ قیمت ۱۰۰ دلار - پی سی

این‌روزها علیرغم افزایش ظرفیت باتری‌ گوشی‌های هوشمند، پاور بانک ها همچنان مهمترین وسیله جانبی به‌ویژه در هنگام سفر هستند. اما مساله اینجاست که شارژ پاور بانک ها ممکن است ساعت‌ها طول بکشد و این در حالی است که فناوری شارژ سریع گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون به رکورد ۱۲۰ وات رسیده است و کاربران با استفاده از آن خیلی سریع می‌توانمد گوشی خود را شارژ کنند.

برای رفع این مشکل، شرکت استارت آپی Elecjet اخیراً کمپینی برای ساخت یک پاور بانک ۱۰۰ واتی به راه انداخته بود تا با پول این کمپین بتواند پاور بانک مذکور را بسازد. این شرکت توانست ۱۵۷۹۰۵ دلار جمع‌آوری کند که ۱۵۸۰ درصد بیشتر از هدف اولیه بود. حالا این پاور بانک قدرتمند معرفی شده است که قابلیت‌های خوبی را برای کاربران ارائه خواهد کرد.

پاور بانک

اسم این پاور بانک Elecjet Apollo Ultra است و قادر است باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود را در عرض ۲۷ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند.

مطالب مرتبط:

ویژگی دیگر این پاور بانک آن است که وزنش فقط ۲۳۰ گرم است و ابعادی در حد یک گوشی هوشمند دارد که این موضوع آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای سفر می‌کند. دمای این پاور بانک هرگز از ۴۳ درجه سانتی گراد فراتر نخواهد رفت و شما همچنین تا ۲۵۰۰ چرخه‌ی شارژ یا به‌عبارتی ۷ سال امکان استفاده  مدوام از این پاور بانک را خواهید داشت.

پاور بانک

این ‌پاور بانک همچنین دارای یک نمایشگر کوچک است که درصد شارژ آن را نشان خواهد داد. شما امکان شارژ همزمان چند دستگاه را نیز با این پاور بانک خواهید داشت.

این پاور بانک هم‌اکنون به قیمت ۶۹ دلار قابل‌خرید است که البته این قیمت فقط تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و بعد از آن باید به قیمت ۱۰۰ دلار آن را بخرید. این پاور بانک از ماه آینده عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.