پی سی سرورهای آنلاین سری Halo در سال آینده بر روی ایکس ‌باکس 360 خاموش خواهد شد - پی سی

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) به صورت رسمی اعلام کرد که پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین سری بازی‌های Halo بر روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ در اواخر سال آینده‌ی میلادی به پایان خواهد رسید. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

طبق جزئیات منتشر شده، پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین سری Halo در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی بر روی ایکس‌باکس ۳۶۰ قطع خواهد شد. این عناوین شامل بازی‌های Halo 3, Halo Reach, Halo 4, Halo 3 ODST و Halo Wars خواهند بود. البته این تصمیم برای بازی‌بازان تا حدود زیادی قابل درک خواهد بود، زیرا همه‌ی عناوین این مجموعه از طریق Halo: The Master Chief Collection و با قیمت ۴۰ دلار هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارند.

بیانیه‌ی ۳۴۳ اینداستریز در این خصوص به شرح زیر است:

ما امروز قصد داریم اعلام کنیم که پشتیبانی از سرورهای آنلاین سری Halo بر روی ایکس‌باکس ۳۶۰ در سال آینده قطع خواهد شد. تقریباً در دسامبر ۲۰۲۱، خدمات آنلاین عناوین سری Halo بر روی کنسول مذکور حذف می‌شوند. دارندگان این عناوین همچنان می‌توانند این بازی‌ها را به صورت نامحدود تجربه کنند؛ با این حال، برخی از ویژگی‌ها و تجارب آنلاین محدود و یا غیرفعال خواهند شد.

در جدول زیر، قابلیت‌هایی که در نسخه‌های مختلف مجموعه‌ی Halo غیر قابل دسترس خواهند شد، قرار داده شده است.

لازم به ذکر است این موضوع برای کاربرانی که بازی‌های ذکر شده در جدول فوق را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل (Backward Compatibility) تجربه می‌کنند نیز صادق خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.