پی سی سرفیس نئو مایکروسافت، تبلتی که هرگز عرضه نشد در فیلم رایان رینولدز حضور دارد - پی سی

مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی سرفیس نئو (Surface Neo) یک تبلت با نمایشگر دوگانه مجهز به ویندوز ۱۰ ایکس را معرفی کرد که اتفاقاً قرار بود همراه با سرفیس دوئو به بازار عرضه شود.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید سرفیس دوئو یک سال بعد عرضه شد اما مایکروسافت هرگز سرفیس نئو را در اختیار مشتریان خود قرار ندارد. با این حال این شرکت بارها اعلام کرده است که محصول مذکور لغو نشده و تنها در زمان دیگری عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اظهارات رئیس بخش محصولات این شرکت را در این خصوص در زیر بخوانید:

عرضه نئو دچار تعویق شده است. من دنبال یک زمان مناسب برای عرضه محصول بودم تا تجربه درستی ایجاد شود. ما در رابطه با طراحی، بدنه و ابعاد آن کاملاً اطمینان داریم. این محصول یک مکمل بسیار زیبا برای دئو همراه ویندوز خواهد بود و من درباره آن هیجان‌زده‌ام. این دستگاه محصولی است که بسیار به آن علاقه دارم و به آن عشق می‌ورزم.

اکنون نزدیک به دو سال بعد در حالی که عرضه ویندوز ۱۰ ایکس هم لغو شده است، به نظر می‌رسد حتی اگر نتوان سرفیس نئو را لغو شده در نظر گرفت، حداقل می‌توان گفت که به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

مطالب مرتبط:

با تمام این اوصاف این دستگاه به طرز غیرمنتظره‌ای در جدیدترین فیلم رایان رینولدز یعنی Red Notice حضور یافته و باعث تعجب کاربران شده است. از سرفیس نئو در این فیلم برای اجرای یک اپلیکیشن دیپ فیک استفاده شده است که شما در همین صفحه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید.

این فیلم روند ساخت خود را در سال ۲۰۲۰ میلادی پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد مایکروسافت پیش از آن که برنامه خود برای عرضه آن را تغییر دهد، این شیوه بازاریابی را مهیا کرده است.

سرفیس نئو دارای پردازنده اینتل است و از دو صفحه نمایش ۹ اینچی که با لولای ۳۶۰ درجه به یکدیگر متصل شده‌اند، بهره می‌برد. مایکروسافت برای توسعه این دستگاه با نمایشگر دوگانه از یک پنل ال‌سی‌دی بسیار نازک استفاده کرده است. این دستگاه تنها ۶۵۵ گرم وزن دارد و هر کدام از نمایشگرها ۵٫۶ میلیمتر ضخامت دارند.

سرفیس نئو از یک کیبورد جدید هم پشتیبانی می‌کند. هنگامی که کیبورد بر روی یکی از نمایشگرها قرار دارد، دستگاه شناخته می‌شود و به آن اجازه داده می‌شود تا بعنوان یک دستگاه ورودی عمل کند. در آن زمان اعلام شده بود که ویندوز ۱۰ ایکس برای دستگاه‌هایی با دو نمایشگر توسعه یافته است.

سرفیس نئو از قلم سرفیس نیز پشتیبانی می‌کند و قلم به صورت مغناطیسی به دستگاه وصل می‌شود و به صورت خودکار شارژ می‌شود. حداقل این موارد مشخصاتی بودند که پیش از تاخیری نافرجام در عرضه این محصول به اطلاع ما رسیده‌اند.

به نظر شما آیا در نهایت مایکروسافت این محصول را تحت نام یا حتی نرم‌افزاری جدید به بازار عرضه خواهد کرد یا باید آن را فراموش کنیم؟

منبع: MS Power User

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.