پی سی ستاره‌ی طرح روی جلد نسخه‌ی نسل بعد بازی FIFA 21 مشخص شد - پی سی

شرکت الکترونیک‌ آرتز (Electronic Arts) به طور رسمی اعلام کرد ستاره‌ی روی جلد نسخه‌ی نسل آینده‌ی بازی FIFA 21 دیوید بکهام خواهد بود. دیوید بکهام، اسطوره‌ی انگلیسی فوتبال جهان، اکنون ۴۵ ساله است. به عنوان ستاره‌ی اصلی بازی برای کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری ‌اکس خواهد بود و از الان می‌توان او را به عنوان پیرترین بازیکن دانست که تصویرش بر روی جلد سری بازی‌های FIFA قرار خواهد گرفت. تصویر کیلیان امباپه بر روی جلد نسخه‌ی نسل کنونی بازی FIFA 21 انتخاب شده است. این بازیکن ۲۱ ساله در لیگ Ligue 1 فرانسه شاغل است که رکورددار جوانترین ورزشکار حاضر بر روی جلد سری فیفا است.

دیوید بکهام اولین بار در سال ۱۹۹۷ روی جلد بازی ویدیویی FIFA ظاهر شد و حالا بعد از گذشت  ۲۳ سال برمی‌گردد.  بکام اولین گل خود را برای انگلیس در جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ به ثمر رساند همان سالی که امباپه، تازه به دنیا آمده بود! بکهام بیش از ۱۶ سال زندگی حرفه‌ای چشمگیری داشت و اکنون به حضور بر روی جلد FIFA 21 افتخار می‌کند، ضمن اینکه به عنوان بازیکن نیز به لیست بازی اضافه خواهد شد. دیوید بکهام بازیکن FUT Icon خواهد بود و به مناسبت بازگشت یکی از افسانه‌های فوتبال، هر هواداری که از حالا تا ۲۶ دی ۱۳۹۹  (۱۵ ژانویه ۲۰۲۱) لحظه شماری می‌کند تا بازی فیفا ۲۱ را با حضور بکهام انجام دهد. اون کارتی در قسمت FIFA Ultimate دریافت می‌کند و همچنین به عنوان VOLTA Groundbreaker قابل استفاده خواهد بود. بکهام به گروه Groundbreakers که شامل Mbappe ، بوکسور المپیکی آنتونی جوشوا ، EDM DJ Diplo و چند چهره‌ی سرشناس دیگر است، خواهد پیوست.

دیوید بکهام اولین بار در سال ۱۹۹۷ روی جلد بازی ویدیویی FIFA ظاهر شد و حالا بعد از گذشت  ۲۳ سال برمی‌گردد.

بکهام دارای سه نسخه کارت FUT با امتیازهای ۸۷ ، ۸۹ و ۹۲ خواهد بود. کارت برتر رتبه ۹۲ وی دارای امتیازات فردی چشمگیری مانند ۸۷ شوت‌زنی ، ۸۸ دریبل و ۹۵ پاس است. رتبه بندی مناسبی برای او به حساب می‌آید، زیرا بکهام به عنوان یکی از بهترین پاس دهنده‌ها و از برترین زنندگان ضربات ایستگاهی در تمام دوران‌ها شناخته شده است. دقت و توانایی بکام در کات داده به  توپ ضربات او را به یکی از خطرناک‌ترین هافبک‌های بازی تبدیل خواهد کرد. بکهام جناح راست بازی می کرد، اما در بخشی از دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن میانه زمین نیز حضور داشت. کارت FIFA 21 Ultimate Team وی به عنوان یک هافبک راست ذکر شده است، اما در اکثر موقعیت‌های حمله می‌تواند موثر باشد. امتیاز دفاعی او فقط ۶۹ است  و سرعت و رتبه بندی فیزیکی او زیر ۸۰ است. شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که FIFA 21 در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ (۴ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های  پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس منتشر خواهد شد و در هر کنسول نسخه‌ در صورت خرید در نسل قبل رایگان به‌روز می‌شود. همراه با بازی FIFA 21، عنوان EA Madden 21 نیز در همان روز برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد و ویژگی‌های جدید گیم پلی بازی به تأیید رسیده است. اگرچه الکترونیک آرتز جزئیات زیادی درباره‌ی آینده‌ی بازی FIFA 21 به نسل بعدی به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می‌رود جزئیات بیشتری قبل از انتشار آن منتشر شود.

بازی FIFA 21 در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‎های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴،اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس است، نسخه‌‌ی نسل نهمی در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ (۴ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های  پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس منتشر خواهد شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.