پی سی سامسونگ از مانیتور اودیسه نئو G8 رونمایی کرد؛ اولین مانیتور ۲۴۰ هرتزی 4K دنیا - پی سی

سامسونگ امروز از سه مانیتور جدید رونمایی کرد. این سه مانیتور قرار است در رویداد CES 2022 که روزهای ۵-۷ ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد رسما معرفی بشوند.

اولین مدل از این مانیتورها، اودیسه نئو G8 نام دارد که یک ابعاد آن ۳۲ اینچ است و مجهز به اولین پنل ۲۴۰ هرتزی ۴K دنیا شده است. این مانیتور دارای انحنای ۱۰۰۰R است و تز فناوری نور پس‌زمینه کوانتوم مینی LED بهره می‌برد. این فناوری، دارای واحدهای LED با سایزی برابر ۱/۴۰ ام واحدهای LED معمولی است و در کنار فناوری‌های کوانتوم ماتریکس و کوانتوم HDR 2000 سامسونگ باعث ایجاد حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برای محتواهای HDR خواهد شد.

سامسونگ

این مانیتور همچنین مجهز به یک پورت دوگانه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 است. از طرفی، بهره‌گیری این مانیتو ازر قابلیتی به نام Auto Source Switch+ باعث شارژ خودکار دستگاه در هنگام روشن بودن آن خواهد شد. همچنین قابلیت CoreSync باعث تنظیم نور RGB در صفحه پشت مانیتور خواهد شد.

نام مدل بعدی، اسمارت مانیتور M8 است که از یک وب‌کم داخلی برای کار کردن با اپلیکیشن ارتباطی گوگل دئو بهره می‌برد. این مانیتور همچنین دارای اپلیکیشن‌هایی برای کار کردن با سرویس‌های استریم است. سایز این مانیتور، ۳۲ اینچ با رزولوشن UHD است و شما یک ریموت کنترل بی‌سیم برای استفاده با آن خواهید داشت.

سامسونگ

اما مانیتور سوم، سامسونگ S8 نام دارد که به‌طور ویژه برای خلق محتوا طراحی شده است. این مانیتور در دو سایز ۳۲ و ۲۷ اینچ ارائه شده است که هر دو رزولوشن UHD دارند و اولین مانیتور دنیا محسوب می‌شوند که تائیدیه Underwriters Laboratories را دریافت کرده‌اند. از سایر مشخصات این مدل می‌توان به پوشش ۹۸ درصدی فضای رنگی DCI-P3، تائیدیه VESA DisplayHDR 600 و پشتیبانی از LAN سیمی اشاره کرد. یک درگاه USB-C نیز روی این مانیتور وجود دارد که برای وصل کردن لپ تاپ و سایر دستگاه‌ها و همچنین شارژ آن استفاده خواهد شد.

سامسونگ

این مانیتورها قرار است در نیمه نخست ۲۰۲۲ عرضه بشوند و اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها در نمایشگاه CES 2022 ارائه خواهد شد.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.