پی سی سازندگان Star Wars: Squadrons در حال کار برروی یک بازی جدید از دنیای Star Wars هستند - پی سی

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، استودیوی موتیو (Motive)، سازنده‌ی بازی Star Wars: Squadrons، برروی یک عنوان اکشن جدید از دنیای Star Wars کار می‌کند. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

در فهرست مشاغل جدید استودیوی موتیو اشاره شده است که این توسعه‌دهندگان در حال کار برروی یک بازی اکشن از مجموعه‌ی Star Wars و یک آی‌پی کاملاً جدید هستند. پیشتر نیز رییس استودیو اعلام کرده بود که چند پروژه‌ی جدید تحت نظر آن‌ها در دست ساخت قرار دارد.

آقای جیسون شرایر از وب‌سایت کوتاکو پیش‌تر در گزارشی توضیح داده بود که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در حال ساخت دو بازی جدید از مجموعه‌ی Star Wars است که یکی از این عناوین دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد بود.

بازی Star Wars: Squadrons اوایل ماه اکتبر سال جاری منتشر شد و توانست نقدهای نسبتا خوبی را دریافت نماید. این بازی در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که این بازی از قابلیت بازی میان پلتفرمی (Cross-Play) و هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید این بازی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی هایلایت مربوطه را مشاهده کرده و با نکات پیش از خرید این اثر آشنا شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.