پی سی رندر مفهومی شیائومی میکس 5 به قابلیت زوم 200X آن اشاره دارد - پی سی

در طول دو سال گذشته، گوشی‌های هوشمند با پیشرفت‌ قابل توجهی به ویژه در بخش دوربین مواجه بوده‌اند و ما شاهد استفاده از دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی در آن‌ها بوده‌ایم. این در حالی است که تا چند سال قبل، گوشی‌های پرچمدار در بهترین حالت از دوربین‌های ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌بردند. حالا رندر جدیدی از گوشی شیائومی میکس ۵ منتشر شده که دوربین فوق پیشرفته‌ی آن را نشان می‌دهد.

شیائومی میکس 5

بر اساس این رندر، شیائومی میکس ۵ از یک دوربین جمع‌شدنی بزرگ با قابلیت زوم ۲۰۰X استفاده خواهد کرد. با این وجود، حتی اگر استفاده از چنین دوربینی در یک گوشی هوشمند امکان‌پذیر باشد، کاربران برای استفاده از آن به سه پایه‌ی دوربین و لرزش‌گیر نیاز خواهند داشت و از این رو در حال حاضر عرضه‌ی چنین دستگاهی محتمل به‌نظر نمی‌رسد. علاوه بر این موضوع، رندر مفهومی شیائومی میکس ۵ به صفحه نمایش بدون لبه و دوربین سلفی زیر نمایشگر آن نیز اشاره دارد. با این حال، با توجه به این‌که دوربین‌های زیر نمایشگر در ابتدای راه قرار داشته و جای پیشرفت زیادی دارند، بعید است که کیفیت تصویر دوربین سلفی این گوشی با گوشی‌های قبلی تفاوت زیادی داشته باشد.

نظر شما در مورد رندر منتشرشده از گوشی شیائومی میکس ۵ چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی در این گوشی از چنین دوربینی بهره خواهد برد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : همه محصولات تاريخ : 3 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها