پی سی راهنمای کار نکردن هشتگ در اینستاگرام - پی سی

چرا هشتگ در اینستاگرام کار نمی کند؟ ?️ مشکل دیده نشدن هشتگ در اینستاگرام دارید؟ پاسخ این سوال ها در این مطلب رهنامه پیدا خواهید کرد. اگر در هنگام انتشار پست ، استوری یا کامنت در اینستاگرام با مشکل در ثبت هشتگ مواجه شدید با آموزش روش حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام همراه ما باشید.

رفع مشکل و علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام

How to Fix Instagram Hashtags Not Working

پیش تر روش های پیدا کردن هشتگ محبوب در استوری و همچنین روش انتخاب مناسب ترین هشتگ فارسی را آموزش دادیم. اکنون زمان آن است که صحبت کنیم که چرا هشتگ ممکن است برای شما کار نکند! در این پست ، ما به دلایل عدم کارآیی یا کار نکردن هشتگ های شما خواهیم پرداخت و توضیح خواهیم داد چگونه می توانید این مشکلات را برطرف کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید.

هشتگ (#) در رسانه های اجتماعی یکی از قابل تشخیص ترین نمادها است. اگرچه این ویژگی برای نخستین بار توسط توییتر رواج پیدا کرد ، اما اینستاگرام اهمیت آن را بسیار بیشتر در نظر گرفته است.

هنگامی که در پست های اینستاگرام خود از هشتگ استفاده می کنید ، محتوای شما در میان سایر پست هایی که با موضوع پست شما یکسان هستند، درج می شود. این کار کاربران را قادر می سازد که حساب شما را دنبال نکنند ولی محتوای شما را ببینند. همچنین دستیابی به مخاطب هدف و ایجاد جامعه آنلاین را برای برند شما آسانتر می کند. شاید دلیل کم شدن ویو اینستاگرام استفاده نادرست شما از این قابلیت در اینستاگرام باشد. در ادامه علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

دلیل اول: اینستاگرام حساب شما را به عنوان Spam در نظر گرفته است

این یکی از اصلی ترین مشکل ها  در موضوع هشتگ در اینستاگرام است. به دلیل سوء استفاده از هشتگ ها در گذشته ، اینستاگرام دستورالعمل های سختگیرانه تری برای استفاده از هشتگ تهیه کرده است. این دستور العمل ها  هشتگ های اسپم را محدود کرده و تجربه بهتری را برای همه کاربران اینستاگرام ایجاد می کند. هنگامی که اینستاگرام پست یا حساب شما را به عنوان Spam در نظر بگیرد ، دسترسی شما به  حساب هایی که از قبل دنبال کننده شما هستند را محدود می کند. این بدان معنی است که شما با هشتگ های خود نمی توانید مطالب را به مخاطبان جدید برسید. به عبارت دیگر علت دیده نشدن پست ها در اینستاگرام ممکن است به این علت باشد.

اگر گمان می کنید که حساب شما به عنوان Spam در نظر گرفته  شده است ، اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید. اولین قدم حذف هشتگ ممنوعه است که در پست های قبلی شما استفاده شده است. همچنین بهتر است یک یا دو روز استفاده از هشتگ ها را خودداری کنید. در آخر اینکه می توانید با اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید.

اگر هیچ کدام از آنچه اشاره شد نتوانست مشکل را برطرف سازند، متاسفانه، ممکن است مجبور شوید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید.

دلیل دوم: شما در حال استفاده از هشتگ هایی هستید که برای پست های شما بی ربط هستند

یک نکته برای جلوگیری از بروز مشکل در هشتگ  اینستاگرام این است که اطمینان حاصل کنید که فقط از هشتگ هایی استفاده می کنید که مربوط به پست های شما باشد و  موضوع آن مرتبط با مطلب شماست.

پیش از شروع اینستاگرام به سرکوب Spam ها ، بسیاری از حساب ها با قرار دادن هشتگ های معروف یا پرطرفدار، میزان بازدید خود را افزایش می‌دادند. این امر باعث می شود که دسترسی به پستهای آنها بیشتر شود و باعث افزایش بازدید از پست ها می شد.

این تکنیک نه تنها دیگر کار نمی کند بلکه می تواند باعث شود اینستاگرام از حساب شما به عنوان حساب پخش کننده اسپم در نظر بگیرد. اگر از این تاکتیک استفاده کرده اید، ممکن است ابزارهای شناسایی اینستاگرام شما را در زمره حساب های پخش کننده اسپم در نظر بگیرند.  پس برای رفع مشکل هشتگ در اینستاگرام باید به این موضوع نیز توجه کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.