پی سی رابط کاربری MIUI 13 سرعت بی‌نظیری در اجرای اپلیکیشن‌ها خواهد داشت - پی سی

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهند کرد. شیائومی امروز جزئیات بیشتری درباره بهبودهای این رابط کاربری نسبت به نسخه MIUI 12.5 منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شیائومی گفته است که تمرکز اصلی MIUI 13 روی اجرای روان برنامه‌ها خواهد بود، بطوریکه اجرای اپلیکیشن‌ها روی این نرم‌افزار حدود ۱۵ الی ۵۲ درصد روان‌تر خواهد بود. ضمن اینکه سرعت خواندن و نوشتن این رابط کاربری به‌لطف فناوری‌های جدیدی که در آن استفاده شده بسیار بالاتر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

اخیرا لی جون، مدیرعامل شیائومی، در حساب ویبوی خود از کاربران پرسیده بود که مهمترین چیزی که برای MIUI 13 انتظار دارید چیست؟ و اکثر کاربران پاسخ داده بودند که باگ نداشتن این رابط کاربری. بنابراین به نظرمی‌رسد که شیائومی علاوه بر قابلیت‌های فوق که به آن‌ها اشاره شد، تمرکز ویژه‌ای روی پایداری MIUI 13 خواهد داشت.

رابط کاربری MIUI 13

شیائومی اخیر فهرست اولین گوشی‌هایی که آپدیت MIUI 13 را دریافت خواهند کرد منتشر کرده بود که در بین آن‌ها گوشی‌های شیائومی ۱۱ اولترا، شیائومی ۱۱، ردمی K40 پرو، ردمی K40 پرو پلاس و شیائومی ۱۱ یوث ادیشن به چشم می‌خوردند. در ضمن ردمی نوت ۸ هم ممکن است این آپدیت را دریافت کند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.