پی سی رابط کاربری MIUI 13 بعد از 3 سال استفاده فقط 5 درصد افت عملکرد خواهد داشت - پی سی

شیائومی رسما اعلام کرده است که رابط کاربری MIUI 13 را در تاریخ ۲۸ دسامبر عرضه خواهد کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این نرم‌افزار به همراه سری شیائومی ۱۲ عرضه بشود.

به گفته این شرکت، تمرکز MIUI 13 روی سه فناوری کلیدی خواهد بود: پردازش تمرکزگرا، رم اتمی و حافظه مایع. ما قرار است در این سه بخش شاهد ارتقاهای خوبی نسبت به نسخه MIUI 12.5 باشیم.

مطالب مرتبط:

ارتقا فناور‌های حافظه مایع و رم اتمی در رابط کاربری MIUI 13 باعث خواهند شد تا بعد از ۳۶ ماه استفاده مدوام از آن، عملکرد خواندن و نوشتن این رابط کاربری کمتر از ۵ درصد کاهش بیابد. ضمنا این رابط کاربری ۱۵ الی ۵۲ درصد روان‌تر از نسخع قبلی خواهد بود و نرخ افت فریم آن نیز بیش از ۹۰ درصد خواهد بود

اما  فناوری پردازش تمرکزگرا در رابط کاربری MIUI 13 نه‌تنها قادر به درک ژست‌های حرکتی صفحه نمایش و صحنه‌های مرکزی تصاویر خواهد بود بلکه قادر به پردازش اپلیکیشن‌های سیستمی مرکزی و اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث مرکزی نیز خواهد بود. این کار باعث اجرای هرچه روان‌تر این برنامه‌ها خواهد شد.

رابط کاربری MIUI 13

طبق شایعات، رابط کاربری MIUI 13 به‌صورت پیش‌نصب روی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ ارائه خواهد شد. ضمنا برخی از پرچمداران محبوب شیائومی مانند شیائومی می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو، می ۱۱ و ردمی K40 نیز در همان ابتدا آن را دریافت خواهند کرد.

شیائونی همچنین دیروز پوستر جدیدی از MIUI 13 منتشر کرد که برخی از المان‌های طراحی آن را نشان می‌دهد. این المان‌ها شامل انحناها، پرسپکتیو، چهارضلعی‌ها و رنگ‌بندی آیکون‌ها می‌شوند. البته چانگ چانگ، نایب‌رئیس شیائومی، تائید کرده است که سری شیائومی ۱۲ این رابط کاربری را اجرا خواهد کرد و در ضمن آپدیت‌های زیادی برای آن عرضه خواهد شد. او گفته که ما در این MIUI 13 شاهد رفع باگ‌های نسخه قبلی آن خواهیم بود.

همانطور که احتمالا می دانید رابط کاربری MIUI 12 و همچنین نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود آوردند و  لی جون، مدیرعامل شیائومی، وعده داده بود که تیم نرم‌افزار شیائومی همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات خواهند کرد.

طبق نتایج بنچمارک گیک بنچ شیائومی ۱۲، این سری سیستم عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری MIUI13 اجرا خواهد کرد.

منبع: Gizchina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.