پی سی رئیس پیام‌ رسان متا از جایگاه خود کناره گیری کرد - پی سی

در حینی که فیسبوک درحال انجام انتقالات برندینگ‌اش پیرامون آینده متاورسی خود و تغییر نام به متا است، تعداد زیادی از متخصصان بالارده نیز در حال ترک کردن این شرکت هستند.

هفته گذشته رئیس سابق این پیام‌رسان، سزار دیوید مارکوس، اعلام کرد که وی تا انتهای امسال این شرکت را ترک خواهد کرد. امروز، رئیس فعلی بخش پیام‌رسان متا، استن چادنوسکی، اعلام کرد که وی متا را در زمانی حدود ربع دوم سال آینده ترک خواهد کرد.

مطالب مرتبط:



چادنوسکی اوایل سال ۲۰۱۵ و به عنوان سرپرست بخش محصولات برای این پیام‌رسان، به فیسبوک ملحق شد و کمی بعدتر و در اواسط سال ۲۰۱۸ رئیس بخش پیام‌رسان شد. پیش از این‌که وی به فیسبوک بپیوندد، چادنوسکی به عنوان یکی از بنیان‌گذاران NFX شناخته شده و مدتی نیز در پی‌پال کار کرد تا اینکه این شرکت استارت‌اپ وی به نام IronPearl را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرد.

من بدون کوچکترین وقفه‌ای و از زمانی که ۱۶ سال سن داشتم، و تنها با استراحت‌های دو هفته‌ای میان پروژه‌هایم، کار کرده‌ام. همیشه یا شرکتی جدید را راه‌اندازی می‌کردم، یا در مسئولیت‌های اجرایی آنها نقش داشته‌ام، شرکت‌ها را اغدام می‌کرده‌ام و یا در آنها سرمایه گذاری می‌کردم و در نهایت در تعدادی کار می‌کردم. فعلا برنامه‌ای برای بازنشست شدن ندارم، ولی چشم انتظار یک تعطیلات خوب و بلند چندین ماهه هستم.

بعد از این‌که چادنوسکی از مسئولیت خود کناره‌گیری کند، همکارش لوردنا کریسان جایش را خواهد گرفت. کریسان نیز در سال ۲۰۱۶ به تیم پیام‌رسان متا پیوست . پیش از آن هم در Indiegogo کار می‌کرد.

منبع: Techcrunch

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.