پی سی دی‌سی به ابرقهرمان‌های جدید Justice League اشاره دارد - پی سی

به زودی از فهرست جدید ابرقهرمان‌های Justice League به طور کامل رونمایی خواهد شد. ظاهراََ باید منتظر بازگشت برخی ابرقهرمان‌های قدیمی و اضافه شدن چند ابرقهرمان جدید باشیم.

میان قسمت پایانی کامیک Dark Nights: Death Metal و شروع Future State، وقایع روایت نشده‌ی زیادی وجود دارد و طرفداران دی‌سی باید منتظر محتویات اساسی زیادی پیرامون آن‌ها باشند. فراتر از آن، شرکت نشر DC در اطلاعات جدید منتشر شده‌، اطلاعات زیادی پیرامون تیم‌های خلاق و عناوین تازه به اشتراک گذاشته است. اگرچه طرفداران باید صبر کنند و ببینند که در آینده چه پیش می‌آید، اما چند پست جدید از سوی برایان مایکل بندیس (Brian Michael Bendis)، جزئیات تازه‌‌ای را از ابرقهرمان‌های جدید Justice League به اطلاع طرفداران می‌رساند. وی در چهارشنبه‌ی گذشته، تصاویر مبهمی از شخصیت‌های جدید به اشتراک گذاشته و از مخاطبین خواست که مقدار بیشتری صبر کنند.

یک روز بعد، بندیس تصویری از جلد اصلی شماره‌‌ی ۵۹ سری Justice League به اشتراک گذاشت که به احتمال زیاد اتفاقات پس از کامیک Future State را روایت می‌کند و ادامه‌ دهنده‌ی راه آن خواهد بود. پست منتشر شده از سوی بندیس نشان می‌دهد که وی به آرتیست‌هایی مانند دیوید مارکز (David Marquez) و تامرا بونویلن (Tamra Bonvillain) ملحق شده است.

فهرست جدید لیگ بعدی، ترکیبی جذاب از ابرقهرمان‌ها را نشان می‌دهد که البته شامل شخصیت‌هایی مانند بتمن (Batman)، سوپرمن (Superman)، آکوامن (Aquaman)، هاوک‌گرل (Hawkgirl) و همچنین برخی ابرقهرمان‌های غیرمنتظره‌ی دیگر نیز می‌شود. از طرفی شاهد بلک کَنَری (Black Canary)، گرین اَرو (Green Arrow)، بلک آدام (Black Adam) و هیپولیتا (Hippolyta) نیز خواهیم بود که برای مدت زیادی جزو شخصیت‌های اصلی و ماندنی کامیک‌های Justice League بوده‌اند، اما اخیراََ در تیم همکاری نداشتند. همچنین شخصیت نائومی (Naomi) نیز در کامیک‌های جدید Justice League حضور خواهد داشت. نائومی توسط بندیس خلق شده است و طرفداران برای مدت زیادی منتظر بودند که فراتر از سری کامیک‌های کوچک‌تر، به آن پرداخته شود.

فهرست جدید ابرقهرمان‌های Justice League، خبر از تغییرات گسترده‌ای می‌دهد که طرفداران برای مدت زیادی منتظرشان بودند. در فهرست جدید ابرقهرمانان، شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی‌تر هستیم، در حالی که ابرقهرمانان محبوب قبلی نیز در آن حضور دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها