پی سی دیجیتال فاندری: Dirt 5 برروی پلی‌استیشن ۵ بهتر از اکس‌باکس سری اکس اجرا می‌شود - پی سی

چندی پیش کانال دیجیتال فاندری مقایسه‌ی عنوان Dirt 5 برروی کنسول‌های نسل بعدی را منتشر کرد که نتایجی جالب و در برخی موارد عجیب را به ما نشان می‌دهد.

در مرحله‌‌ی اول آقای جان لینمن (John Linneman) به این نکته اشاره می‌کند که اگر قابلیت HDR فعال نباشد و از SDR استفاده کنیم نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ کمی تاریک‌تر دیده می‌شود. در ادامه طی گفت و گو با ریچارد لیدبتر (Richard Leadbetter)، سردبیر دیجیتال فاندری، این بررسی به طرف پلی‌استیشن ۵ سوق پیدا می‌کند. در ابتدا باید گفت که بازی حالت‌های مختلفی را برای انتخاب ارائه می‌دهد و پلی‌استیشن ۵ در تمامی موارد نسبت به رقیب خود، اکس‌باکس سری اکس، برتری قابل توجه‌ای دارد. در مرحله‌ی اول باید گفت که رزولوشن در ۴K ثابت نمی‌شود و به صورت پویا متغیر خواهد بود اما نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ رزولوشن را در مقداری بالاتر حفظ می‌کند به شکلی که کاملاََ در تصاویر برتری پلی‌استیشن ۵ در جزئیات دیده می‌شود. نسخه‌ی سری اس نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد در حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه رزولوشن آن تا ۶۰۰p نیز می‌تواند پایین بیاید.

همچنین آقای جان لینمن متذکر شد که به دلیلی نامشخص نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ جزئیات بیشتری نسبت به نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس دارد. این موضوع هم در تصاویر بالا دیده می‌شود هم در تصویری که پایین مشاهده می‌کنید:

در بحث نرخ فریم نیز برتری با پلی‌استیشن ۵ است و تا به صورت میانگین نرخ فریم را بالاتر نگه می‌دارد چه در حالت ۱۲۰ فریم و چه در حالت “ارجحیت کیفیت تصویر”.

شما می‌توانید ویدیو را از اینجا مشاهده کنید و جزئیات بیشتری را در مورد عملکرد بازی برروی کنسول‌های نسل بعدی متوجه شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.