پی سی دو تریلر جدید از بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر شد - پی سی

به تازگی استودیوی فراگ‌ویرز (Frogwares) دو تریلر جدید از بازی داستان-محور و معمایی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر کرده است که در آن‌ها به بررسی دنیای بازی، معماهای مختلف درون آن و برخی دیگر از جزئیات مختلفی می‌پردازد که تاکنون به آن‌ها اشاره‌ای نشده است.

در این تریلر‌های جدید و دیدنی توسعه‌دهندگان سعی دارند تا دنیای بازی Sherlock Holmes: Chapter One به همراه مکان‌های منحصر به فرد و جرم‌های گوناگونی که در آن رخ می‌دهند را به بازی‌بازان نشان دهند. نقشه‌ی این عنوان برگرفته از یک جزیره‌ی مدیترانه‌ای است و در ظاهر نام بهشت را یدک می‌کشد اما سرشار از فساد‌های سر به مهر، جنایت‌های عجیب و سیستم قضایی ناعادلانه خواهد بود و بازی‌بازان باید به این دنیای پر از جرم و جنابت در نقش شرلوک جوان پای گذارند و عدالت را به آن بازگردانند. در این ماجراجویی حقوقی جدید شما باید علاوه بر کشف جرم و جنایت‌های مختلف، با قاضی‌های فاسد و برخی از افراد بزرگ و با نفوذ شهر نیز مقابله نمایید.

طبق اطلاعات منتشر شده از استودیوی فراگ‌ویرز عنوان ماجراجویی و معمایی Sherlock Holmes: Chapter One قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ عرضه گردد. همچنین دو تریلر جدید تحت عنوان‌های World of Crime و World Overview از این اثر منتشر شدند که در زیر می‌توانید به مشاهده‌ی آن‌ها بپردازید:

دانلود ویدئوی World of Crime با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئوی World of Crime با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئوی World of Crime با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئوی World Overview با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئوی World Overview با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئوی World Overview با کیفیت ۴۸۰p

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.