پی سی در هفته‌ گذشته حدود 2 میلیون بازی باز PUBG Mobile مسدود شدند - پی سی

اخیرا تیم پشتیبانی و توسعه‌ی بازی بتل‌رویال و محبوب PUBG Mobile، در خبری رسمی اعلام کرد که در هفته‌های گذشته فعالیت خود بر علیه هکرها و متقلبان را به شدت افزایش داده و از قوانین محکمی برای برخورد با آن‌ها پیروی می‌کند. طبق آمار منتشر شده، تنها در هفته‌ی گذشته حدود ۲ میلیون بازی‌باز شامل قانون Ban Pan بازی PUBG Mobile شده‌اند.

در بیانیه‌ی رسمی از سوی حساب کاربری بازی PUBG Mobile بر روی شبکه‌ی توییتر، آمده است که در طول هفته‌ی گذشته بیش از ۲,۱۲۷,۴۵۴ بازی‌باز متخلف شناسایی شده‌اند و دسترسی حساب آن‌ها به بازی مسدود شده است. در این بیانیه به درصد تخلف‌ بازی‌بازان در زمینه‌های مختلف اشاره شده است که بر اساس آن ۳۱ درصد دستکاری غیر مجاز در الگوی شخصیت، ۱۵ درصد استفاده از نشانه‌گیری خودکار، ۱۸ درصد استفاده از تقلب معروف X-Ray Vision برای مشاهده‌ی رقیبان از پشت موانع، ۱۱ درصد تقلب جهت افزایش سرعت حرکت، ۱۲ درصد دستکاری در الگوی ناحیه‌های صدمه‌رسان و ۱۳ درصد سایر تخلفات را داشته‌اند.

طبق اعلام تیم پشتیبانی، کاربران این حساب‌های مسدود شده برای همیشه از تجربه‌ی بازی منع خواهند شد و دیگر به هیچ یک از بخش‌های آن و دستاوردهای مختلف خود دسترسی نخواهند داشت. باید در نظر داشت که عنوان PUBG Mobile بر روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS بیش از ۵۰ میلیون کاربر روزانه دارد و استفاده از تقلب و یا روش‌های نامتعارف می‌تواند به تجربه‌ی سایر بازی‌بازان آسیب برساند. طبق آمار رسمی منتشر شده، بازی PUBG Mobile تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون بار توسط کاربران بارگیری شده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.