پی سی در ماه فوریه‌ی سال آینده از محتوای جدید Final Fantasy 14 رونمایی خواهد شد - پی سی

جمعه‌ی گذشته جدیدترین قسمت از رویداد Letter from the Produce Live برگزار شد. در جریان این رویداد، تیم سازنده اطلاعات جدیدی از به‌روزرسان ۵٫۴ که به زودی برای بازی Final Fantasy 14 منتشر می‌شود را در اختیار هواداران قرار داد. البته به نظر می‌رسد شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) برنامه‌های خود برای بازی Final Fantasy 14 را به به‌روزرسان‌های کوچک محدود نکرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده برنامه‌های بزرگی را برای این بازی MMO در نظر گرفته است. در جریان این رویداد که به صورت زنده برگزار شد، تیم سازنده به یک رونمایی بزرگ از بازی Final Fantasy 14 در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی نیز اشاره کرد.

رویداد Final Fantasy 14 Announcement Showcase رسما در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال جاری (۵ فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی) برگزار خواهد شد. البته تیم سازنده جزییاتی از محتوای در نظر گرفته شده برای این مراسم را در اختیار ما قرار نداده است. شرکت اسکوئر انیکس تنها به این موضوع اشاره کرده است که در جریان این مراسم از «چیزهایی بسیار جذاب» رونمایی خواهد شد.

اگرچه تیم سازنده به محتوای مربوط به مراسم ماه فوریه اشاره نکرده است ولی هواداران تقریبا نسبت به آن چه که در این مراسم رونمایی خواهد شد، اطمینان دارند. سومین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی Final Fantasy 14 یعنی Shadowbringers در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود و با توجه به فاصله‌ی دو ساله‌ی بسته‌های گسترش دهنده‌ی بازی، هواداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از چهارمین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی این بازی محبوب هستند.

بازی Final Fantasy 14 هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.