پی سی داستان فوق‌العاده | نقدها و نمرات بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV - پی سی

تنها دو روز تا انتشار بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ باقی مانده است و باید گفت که این عنوان تا این جا مورد استقبال منتقدان زیادی قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات آن داشته باشیم.

بسیاری از بازی‌بازان با سری The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel آشنایی داشته و به تجربه‌ی نسخه‌های آن برروی پلتفرم‌های مختلف پرداخته‌اند. در این سری به سبک اکشن، شما باید هدایت یکی از شخصیت‌های قدرتمند را به دست گرفته و با شکست دادن رقبا تبدیل به یک قهرمان شوید. بدون شک خبر توسعه‌ی نسخه‌ی چهارم این سری برای طرفداران بسیار هیجان انگیز بود و حال آن‌ها بی صبرانه در انتظار تجربه‌ی آن هستند. داستان این بازی دقیقا ادامه‌ی نسخه‌ی سوم است و شما این بار با در اختیار داشتن مهارت‌های بیشتر، باید قلمروی خود را مجددا از بیگانگان پس بگیرید. از تفاوت‌های این نسخه نسبت به قبل باید به کیفیت، آیتم‌ها و ماموریت‌های بیشتر اشاره داشت. چندی پیش هم ویدئویی از شخصیت‌های این بازی در دسترس قرار گرفت که برای تماشای آن‌ می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

سازنده و ناشر بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV به ترتیب دو شرکت فالکام (Falcom) و نیس امریکا (NIS America) هستند. ضمنا این بازی هیچ گونه بخش آنلاین و چندنفره‌ای ندارد و تمام قسمت‌های آن را باید به صورت آفلاین و انفرادی طی کنید. حال باید دید که هواداران چه واکنشی نسبت به این نسخه خواهند داشت. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز برترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV عرضه کرده‌اند که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

RPGamer 10/10

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV عنوان فوق‌العاده‌ای است و سازندگان به خوبی توانستند چهارمین نسخه از این سری را هم توسعه دهند. البته اگر هنوز هم با این بازی آشنایی ندارید و می‌خواهید آن را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا به سراغ اولین نسخه بروید؛ چرا که با یک سری داستان محور سر و کار دارید و همه‌ی نسخه‌ها به هم مربوط می‌شوند. از ویژگی‌های خوب نسخه‌ی جدیدی باید به داستان عمیق، سیستم مبارزات و سرعت بالا اشاره داشت.

GAMING TREND 9/10

هنوز هم نمی‌دانیم که این پایان کار سری The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel است یا خیر؛ اما امیدوار هستیم که در آینده نیز نسخه‌هایی از آن به دست بازی‌بازان برسد. نسخه‌ی چهارم با کاراکترها و داستان بسیار خوبی همراه است و گمان می‌کنیم که همه‌ی بازی‌بازان از آن لذت ببرند.

GAME SKINNY 9/10

از نسخه‌ی اول تا سوم سری The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel، رمز و رازهای بسیاری برای بازی‌بازان به وجود می‌آید و در پی کشف آن‌ها هستند. خوشبخانه در The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV می‌توانید نسبت به اطلاعات زیادی از نسخه‌های قبلی هم آگاه شوید. پیشرفت‌هایی در گیم‌پلی این بازی دیده می‌شود و از داستان جذاب آن نیز نباید به سادگی عبور کرد.

VIDEO CHUMS 8.7/10

بی شک The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV هواداران این سری را شگفت زده می‌کند و پاسخ بسیاری از سوالات آن‌ها را خواهد داد. داستان، تنوع شخصیت‌ها و ماجراجویی خاطره انگیز را باید از برجسته‌ترین خصوصیات این بازی به حساب آورد.

App Trigger 8.5/10

سیستم مبارزات The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV نسبت به نسخه‌های پیشین با پیشرفت‌های بسیاری همراه شده است و این قضیه کاملا به چشم می‌آید. تنوع آیتم‌ها نیز باعث شده است تا این نسخه به چیزی فراتر از انتظارات هواداران تبدیل شود.

Spazio Games 8.5/10

شاید داستان The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV را بتوان بهترین ویژگی آن دانست و مطمئنا هواداران زیادی هم با ما موافق خواهند بود. با یک عنوان نقش‌آفرینی تمام عیار مواجه هستیم که بیشتر نکات و ایده‌ها به خوبی در آن پیاده‎‌سازی شده است. توصیه می‌کنیم اگر هنوز سری به این سری نزده‌اید، ابتدا سه نسخه‌ی قبلی را تجربه کنید.

ZTGD 8.5/10

طراحی شخصیت‌های The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV بسیار خوب انجام شده است و بازی‌بازان در آینده هر یک از آن‌ها را به یاد خواهند آورد. به عقیده‌ی ما، نکته‌ی کسل کننده‌ی خاصی در این نسخه به چشم نمی‌خورد و صداگذاری آن نیز بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

IGN ITALIA 8.2/10

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV در برخی از بخش‌ها مانند داستان بسیار خوب عمل کرده است، اما به هیچ وجه آن را نمی‌توانیم بهترین نسخه از این سری بدانیم.

noisy pixel 8/10

بازی The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV داستانی بسیار منطقی دارد و بهترین ویژگی آن نیز همین است. دلایل زیادی برای تجربه‌ی این نسخه وجود دارد که از آن‌ها باید به گیم‌پلی درگیر کننده اشاره داشت.

SCREEN RANT 8/10

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV اثری است که هواداران به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند. روایت بازی به خوبی انجام شده است و مشکلی از این بابت دیده نمی‌شود.

Millenium 7.2/10

اگر چه The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV شباهت فراوانی به نسخه‌ی سوم دارد، اما به نظر ما این بازی نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند. البته داستان و گیم‌پلی این نسخه بسیار اعتیادآور به نظر می‌رسد، اما مشکلات و نواقص آن هم ممکن است بازی‌بازان را تا حدی اذیت کند.

The Escapist 7/10

هر بازی‌بازی که نسخه‌های قبلی سری The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel را تجربه کرده باشد، دقیقا می‌داند که از نسخه‌ی چهارم چه می‌خواهد؛ مبارزات قانع کننده، طراحی خوب جهان و کاراکترهای متنوع. خوشبختانه تیم سازنده چهارمین نسخه را با همین اصول ساخته است، اما نواقصی هم در آن به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، هواداران انتظار سرعت بیشتری را از این نسخه داشتند و باگ‌های موجود در آن هم کلافه کننده خواهد بود.

RPG SITE 5/10

امیدوار بودیم که مشکلات نسخه‌های پیشین در The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV تکرار نشوند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تنها نکته‌ی مثبت این نسخه، داستان آن است که طرفداران را تا حدی درگیر خواهد کرد. این بازی کاری کرد که اگر هم نسخه‌ی جدیدی از سری ذکر شده عرضه شود، شاید دیگر به سراغ آن نرویم. گیم‌پلی اصلا سرعت رضایت‌بخشی ندارد و این بزرگ‌ترین مشکل بازی به حساب می‌آید.

همچنین دیگر منتقدان نام آشنا همچون multiplayer.it به این بازی نمره‌ی ۸٫۷ داده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.