پی سی خالق Gears of War ایده‌هایی برای ساخت یک بازی کوچک دارد - پی سی

آقای کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق فرنچایز Gears of War، اخیراً در پستی در فیس‌بوک خود اعلام کرده است که ایده‌هایی برای ساخت یک بازی جدید و کوچک در ذهن دارد. پس از عملکرد ضعیف بازی LawBreakers، استودیوی باس کی پروداکشنز (Boss Key Productions) که بلزینسکی یکی از بنیان‌گذاران آن بود، تعطیل شد و وی از آن زمان دیگر به ساخت بازی جدید روی نیاورد.

بلزینسکی در حال حاضر در حال نوشتن شرح حالی از دوران کاری خود است. وی به مدت ۲۰ سال در شرکت اپیک گیمز (Epic Games) مشغول به کار بود و به عنوان طراح اصلی برروی سه نسخه‌ی اول مجموعه‌ی Gears of War کار کرد. وی پس از آن، به عنوان رییس استودیوی باس کی پروداکشنز منصوب شد و برروی عنوان چندنفره‌ی LawBreakers کار کرد. با این حال، این بازی با شکست مواجه و پس از این مدتی نیز این استودیو به طور کامل تعطیل شد. آقای بلزینسکی در صحبت‌های اخیرش اشاره کرده که درس‌های بسیاری در زمان حضور در استودیوی باس کی آموخته است.

آقای بلزینسکی در صحبت‌های خود گفت که پیش از کار برروی یک عنوان تیراندازی، ابتدا باید برروی یک عنوان کوچک و مستقل کار می‌کرد. وی همچنین از فرصت های از دست رفته مانند شانس کار برروی یک عنوانی از مجموعه‌ی Alien، پیش از آنکه شرکت فاکس توسط دیزنی خریداری شود، ابراز تاسف کرد.

با این وجود به نظر می‌رسد کلیف بلزینسکی به دنبال بازگشت به ساخت بازی‌های ویدئویی است. با این حال وی اعلام کرده است که در حال حاضر علاقه‌ی به کار برروی بازی‌هایی با بودجه بالا و AAA ندارد. وی در این خصوص گفت:

این احتمال وجود دارد که کار برروی یک بازی کوچک را در آینده آغاز کنم. من ایده‌هایی را در ذهن دارم و خواهیم دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. من در این روزها به شدت تحت تاثیر موفقیت بازی‌هایی مانند Fall Guys و Among Us قرار گرفته‌ام. این به من امیدواری می‌دهد که همیشه نباید به دنبال ساخت یک عنوان AAA دیوانه‌وار بود که در نهایت با فشار کاری بالا و ضرر برای سازندگان همراه باشد. بازی دیگری به شدت آن را دوست دارم Touryst است. بازی‌هایی از این دست به من امید می‌دهند تا به ساخت عناوین کوچک و مستقل ترغیب شوم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.