پی سی حالت Performance بازی Fortnite برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت - پی سی

شاید ابراز این موضوع بسیار کلیشه‌ای باشد اما عنوان موفق و پرطرفدار Fortnite اثر استودیوی اپیک گیمز (Epic Games) مرزهای خود را بسیار فراتر از یک بازی ویدئویی برده و تبدیل به یک اثر فرهنگی با برچسب‌های سینمایی و موسیقی زیادی شده است. این عنوان به لطف پشتیبانی عالی شرکت اپیک گیمز همواره محتویات جدید، خلاقانه و بسیار مخاطب‌پسندی را برای بازی‌بازان خود در نظر می‌گیرد و به نظر می‌رسد این روند قرار نیست سرعت کندی به خود ببیند. اخیرا به صورت رسمی شاهد آن بودیم که دو نماد بزرگ بازی‌های ویدئویی از دو شرکت سونی و مایکروسافت یعنی Kratos از مجموعه‌ی God of War و Master Chief از سری Halo در دسترس بازی‌بازان قرار گرفتند و این اتفاقات بار دیگر نام Fortnite را بر سر زبان‌ها انداخت. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپیک گیمز در آخرین اقدام خود خبر از یک ویژگی جدید برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی بازی Fortnite دارد.

به تازگی در حساب کاربری رسمی شرکت اپیک گیمز برروی توییتر اعلام شد که آن‌ها از امروز حالت Performance Mode را به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Fortnite خواهند افزود. این به‌روزرسان هنوز در حالت آزمایشی و آلفای خود قرار دارد و بیشتر برای کاربرانی با سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر کاربرد خواهد داشت. این قابلیت در واقع یک ویژگی پردازشی است که کاربران سیستم‌های قدیمی‌تر حال می‌توانند به صورت خودکار از آن بهره ببرند. این قابلیت امکان کاهش کیفیت رزولوشن و بافت‌های مختلف را به صورت خودکار فراهم خواهد کرد تا سیستم‌های ضعیف یا قدیمی بهتر بتوانند بازی Fortnite را به اجرا درآورند.

عنوان Fortnite هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و سری اکس، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید ویدئوی مربوط به افزوده شدن دو شخصیت Kratos و Master Chief به این بازی را در نشانی‌های مربوطه مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.