پی سی حالت Hard Mode به بازی Fall Guys: Ultimate Knockout اضافه می‌شود - پی سی

در حال حاضر بسیاری از بازی‌بازان ممکن است به رقابت‌های مختلف بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تسلط کافی پیدا کنند و درخواست یک چالش جدی و دشوار برای محک زدن مهارت‌های خود داشته باشند. در همین راستا استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) امروز در بیانیه‌ای خبر از افزوده شدن یک حالت جدید و دشوار به بازی Fall Guys: Ultimate Knockout داده است تا بازی‌بازان مختلف در آن به چالش کشیده شوند.

حالت Hard Mode در واقع جدیدترین رقابت با زمان محدودی به شمار می‌آید که استودیوی مدیاتونیک برای بازی بتل‌رویال خود در نظر گرفته است. در این بخش بازی‌بازان حق انتخاب کمتری برای سطوح مختلف خواهند داشت. طبق اعلام استودیوی سازنده، بخش Hard Mode اولین بخش از بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به شمار می‌آید که بر اساس طرح پیشنهادی از جانب هواداران توسعه یافته است. در واقع کاربر SuperGDPro3 در انجمن رسمی Fall Guys Discord این طرح را پیشنهاد داده و با موافقت استودیوی مدیاتونیک همراه شده است.

همانطور که از نام این بخش جدید مشخص می‌شود، Hard Mode دارای سخت‌ترین رقابت‌ها و میدان‌هایی خواهد که تاکنون در فصل دوم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout توسط بازی‌بازان تجربه شده‌اند. البته استودیوی مدیاتونیک هنوز اطلاعاتی کاملی در این مورد ارائه نکرده اما به نظر می‌رسد که دو رقابت Hex-A-Gone و Jump Showdown به عنوان رقابت فینال این بخش انتخاب شده باشند.

در کنار مراحل زیاد بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، بخش Hard Mode این هفته در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود تا همراه با رویداد Star Show LTM در فهرست همکاری‌های استودیوی مدیاتونیک با انجمن هواداران بازی خود قرار گیرد. به نظر می‌رسد که این روند همکاری بین دو گروه با گذر زمان تبدیل به یک امر معمول شود و در آینده شاهد انتشار حالت‌های با محدودیت زمانی بیشتری باشیم. عنوان چند نفره و بتل‌رویال Fall Guys: Ultimate Knockout هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.