پی سی حالت جدید بازی Borderlands 3 معرفی شد - پی سی

استودیو و شرکت‌ گیرباکس (Gearbox) و توکی گیمز (۲K Games) اخیراً از حالت جدید بازی Borderlands 3 رونمایی کردند. بازی‌بازان در این حالت جدید می‌توانند در قالب سبک Roguelike بر پایه‌ی محدودیت زمانی به تجربه‌ی بازی بپردازند.

استودیوی گیرباکس با معرفی حالت جدیدی که در قالب بسته‌ی الحاقی Designer’s Cut در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت، نشان داد که همچنان در اندیشه‌ی پشتیبانی از این بازی فوق‌العاده محبوب است. این حالت جدید، مبارزات چالش‌برانگیزتر در فضاهای کوچک‌تر و صد البته لوت‌های قابل توجه‌ای را در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد.

اما این حالت جدید که “Arms Race” نامیده می‌شود، مکانیزم‌ها و المان‌هایی از بازی‌های بتل رویال، سبک Roguelike  و حتی Storm که در بازی Fortnite دیده‌بودیم را نیز در خود می‌بینید. در واقع، بازی‌بازان در این حالت رفته‌رفته به گوشه‌ای از سیاره‌ی Pandora منتقل شده و بدون همراه داشتن هیچ نوع تجهیزاتی (در ابتدا) باید در مقابل موج‌های دشمنان مقاومت کنند.

همچنین، این حالت از بازی به عنوان یک برنامه‌ی تلویزیونی که مجری‌های آن دو شخصیت از بازی Borderlands 2 یعنی Salvador و Axton هستند به بازی افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است که این بخش از بازی از حالت PvP پشتیبانی نمی‌کند اما همچنان رقابت PvE حالتی ساده‌تر و در عین حال چالش‌برانگیز خواهد بود که عمدتاً به منظور بدست آوردن لوت‌های لجندری به آن رجوع خواهد شد. از طرفی دیگر، بسیاری از بازی‌بازان شناخته در یوتیوب با ابراز ناراحتی در مورد عدم قرار گیری حالت PvP در این بخش، امیدوار به افزوده شدن آن به این بخش از بازی در آینده هستند.

“Arms Race”، نمایشی از برترین قاتل‌های کهکشان!

بدون هیچ تجهیزاتی خود را در این بخش رها شده خواهید دید و با لوت‌هایی که در مسیر خود به‌دست خواهید آورد، باید سعی کنید که تا مرحله‌ی نهایی بازی زنده بمانید!

منتظر Borderlands3 Designer’s Cut در تاریخ ۱۰ نوامبر باشید!

GearBox

همانطور که اشاره شد، حالت Arms Race در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر) به عنوان بخشی از بسته‌ی الحاقی Designer’s Cut منتشر خواهد شد. علاوه براین، در ماه گذشته شاهد صحبت‌هایی از سوی بنیان گذار گیرباکس یعنی آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) در مورد افزوده شدن حالت جدید به بازی که می‌تواند تجربه‌ای کاملاً جدید از آن را در اختیار بازی‌بازان قرار دهد بودیم.

از طرفی دیگر، بخش‌های جدیدی نظیر درخت مهارت جدید برای هرکدام از والت‌هانترها به همراه گزینه‌های بیشتر در شخصی سازی نیز در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. اگر کمی به اخبار پیرامون این بازی اشراف داشته باشید، متوجه شده‌اید که در طول هفته‌های اخیر بارها خبرهایی مبنی بر فاش شدن مهارت‌های جدید شخصیت‌های بازی به همراه شخصی‌سازی‌های جدید آن‌ها منتشر شده بود که به‌نظر می‌رسد به این بسته‌ی الحاقی مرتبط بوده است.

به‌هرترتیب، معرفی یک حالت کاملاً جدید به یک بازی که حدوداً دو سال از تاریخ عرضه‌ی آن می‌گذرد می‌تواند یک حرکت جسورانه برای گیرباکس قلمداد شود. البته اگر این بسته‌ی الحاقی موفق به جلب رضایت بازی‌بازان شود، بدون شک بهانه‌ای خوب را در اختیار علاقه‌مندان این بازی برای تجربه‌ی مجدد آن قرار خواهد داد.

بازی Borderlands 3، هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک برای پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و اس نیز منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.