پی سی جیم رایان: سونی به جامعه‌ی طرفداران پلی‌استیشن ۴ متعهد خواهد بود - پی سی

همان‌طور که می‌دانید، کنسول پلی‌استیشن ۵ در سراسر جهان عرضه شده و تاکنون برخی از عناوین مختلف برای این کنسول منتشر شده‌اند. طبق شواهدی که تا به حال ارائه شده، عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ بزرگ‌ترین عرضه‌ی تاریخ در میان کنسول‌های سونی بوده است. با این حال تعداد زیادی از طرفداران همچنان خواهان پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن ۴ هستند. مدیر پلی‌استیشن در این می‌گوید که آن‌ها به ادامه‌ی پشتیبانی جامعه‌ی طرفداران این کنسول متعهد خواهند بود.

در مصاحبه با آخرین شماره‌ی مجله‌ی EDGE، از آقای جیم رایان (Jim Ryan) در خصوص ساخت عناوین بین نسلی و به خصوص نگرانی از عقب ‌ماندن بازی‌ها برروی کنسول‌های نسل جدید، سوال شد. وی در پاسخ تاکید کرد که سونی به جامعه‌ی بزرگ از طرفداران پلی‌استیشن ۴  متعهد است و افزود که احتمالاً شاهد عمر بیشتری از این کنسول به نسبت پلی‌استیشن ۳ خواهیم بود. آقای رایان توضیح داد که با گذشت کنسول پلی‌استیشن ۵ مورد تاکید و توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

ما احساس می‌کنیم در برابر این جامعه‌ی بزرگ از طرفداران مسئولیت و تعهد داریم و می‌خواهیم تا زمانی که نیاز باشد، به ساخت بازی‌های مختلف برای پلی‌استیشن ۴ ادامه دهیم. به‌نظر من این کاری منطقی است که باید انجام دهیم. فکر می‌کنم داستان و سرنوشتی که در انتظار پلی‌استیشن ۴ است که فراتر از پلی استیشن ۳ خواهد بود. با گذشت زمان اهمیت پلی‌استیشن ۵ بیشتر حس خواهد شد و به‌ مرور به‌عنوان کنسول اصلی جایگزین می‌شود.

تاکنون بازی‌های Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure به صورت مشترک برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ عرضه شدند. در سال آینده نیز قرار است بازیHorizon Forbidden West به صورت مشترک برای این دو کنسول منتشر شود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تا عرضه‌ی مشترک بازی‌ها برای دو کنسول مذکور چه عواقب و سرانجامی درپی خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.