پی سی جزییات اولین به‌روزرسان Marvel’s Avengers منتشر شد - پی سی

در حالی که هنوز چندین روز تا عرضه‌ی Marvel’s Avengers به‌صورت جهانی باقی مانده است، بتای عمومی این عنوان از مدتی پیش در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است. علاوه بر این، سرور‌های این بازی فردا فعال خواهند شد و اولین به‌روزرسان آن نیز منتشر خواهد شد. سازندگان نیز به همین مناسبت، اطلاعاتی از آن را به اشتراک گذاشته‌اند. همراه گیمفا باشید.

استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) پیش از این، تایید کرده بود که حجم اولین به‌روزرسان این بازی ۱۸ گیگابایت خواهد بود. اخیرا نیز در پستی در وبلاگ Marvel’s Avengers، اطلاعات تکمیلی پیرامون این به‌روزرسان را منتشر کرده‌اند؛ بهبود‌هایی در سیستم Matchmaking بازی به همراه رفع مشکلات رابط کاربری، از مواردی هستند که به‌روزرسان مذکور برای بازی‌بازان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، مشکلاتی که پیرامون سطوح (Level) شخصیت‌های بازی وجود داشت نیز از بین خواهد رفت.

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی از ویژگی‌های جدیدی که با به‌روزرسان‌های آینده به بازی اضافه خواهند شد هم رونمایی کرد. این قابلیت‌ها شامل سیستم نشان کردن (Ping) برای ماموریت‌های بخش War Zone، تغییر اندازه‌ی زیرنویس و حالت تصویری با کنتراست بالا می‌شوند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۴ سپتامبر ۲۰۲۰) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و استادیا عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس نیز مدتی بعد در دسترس دارندگان کنسول‌های نسل نهمی برای خرید قرار می‌گیرد. صاحبان نسخه‌‌های Deluxe و  Earth’s Mightiest، می‌توانند فردا به Marvel’s Avengers دسترسی زودهنگام داشته باشند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.