پی سی جزئیات جدیدی از عناوین Spider-Man Miles Morales و Ratchet And Clank: Rift Apart منتشر شد - پی سی

برخی از جزئیات داستان و ویژگی‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ که برای عناوین Ratchet And Clank: Rift Apart و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن منتشر شده اند.

قرار است هر دو بازی استودیوی اینسومنیاک (Insomniac) در زمان عرضه‌ی کنسول منتشر شوند، اما، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در اولویت اول قرار خواهد گرفت و جزئیات جدید نشان می‌دهد که بازی بر روی تمرکز روی مایلز در استفاده و تسلط بر توانایی‌های منحصر به فرد او بیشتر از پیتر پارکر متمرکز خواهد بود. در مورد ویژگی‌های بازی Miles Morales در کنسول پلی‌استیشن ۵می‌توان به این نکات اشاره داشت که  از HDR.2 و ​​۴K برای زنده‌تر کردن شهر استفاده می‌کند. حالت عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه نیز در دسترس خواهد بود. وب سایت پلی‌اسیتشن قدرت بارگذاری بازی را به این معنی توصیف می‌کند که پس از هر چک پوینت می‌توان سریع دوباره بارگذاری کرد. در کنار استفاده از بازخورد لمسی و محرک‌های سازگار ، موتور Tempest 3D Audio از صدای جزئی ۳D برای شنیدن همه آنچه در اطراف شما اتفاق می‌افتد، از جمله رویدادهای پشت بام و سطح خیابان استفاده خواهد کرد. جزئیات مربوط به Ratchet And Clank: Rift Apart مبهم است اما ما متوجه شدیم که Ratchet باید علیه یک امپراتوری رباتیک شیطانی ، که هدف آن نابودی زندگی آلی است ، مبارزه کند. برخی از سلاح‌های جدید بازی شامل Burst Pistol ، Topiary Sprinkler و Shatterbomb معرفی شده‌اند. چهره‌های دوباره کار شده، همراه با برخی از چهره‌های جدید ، مانند زن لومباکس در بازی وجود دارند.

همه‌ی این اطلاعات از وب سایت رسمی پلی‌استیشن گرفته شده است که همچنین مجموعه‌ای از تصاویر جدید کنسول پلی‌استین ۵ را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که قدرت واقعی کنسول نسل بعدی را به نمایش می‌گذارد. کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰)، منتشر می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.