پی سی جدال ربات‌ها | نقدها و نمرات بازی Zoids Wild: Blast Unleashed - پی سی

بازی Zoids Wild: Blast Unleashed چند روز قبل به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ منتشر شد تا دارندگان این کنسول با یکی دیگر از نسخه‌های سری Zoids Wild سر و کار داشته باشند. حال امروز نقدها و نمرات این عنوان تکمیل شد که برای مشاهده‌ی آن‌ها، در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با سری Zoids Wild آشنایی داشته و نسخه‌های آن را برروی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کرده‌اند. حال جدیدترین نسخه‌ی این سری به سبک اکشن، Zoids Wild: Blast Unleashed نام دارد که باز هم در آن باید کنترل ربات‌های مختلف را به عهده گرفته و مبارزات جانانه‌ای با دیگر ربات‌ها داشته باشید. بازی در محیطی سه‌بعدی جریان دارد و سیستم مبارزات آن نسبت به گذشته با تغییرات گسترده‌ای همراه است. انتخاب مهارت‌های درست در این بازی می‌تواند برنده را تعیین کند. از دیگر تفاوت‌های این نسخه نسبت به گذشته باید به شخصیت‌های بسیار بیشتر برای برگزیدن اشاره داشت. بنابراین اگر از دوست داران این سری هستید، Zoids Wild: Blast Unleashed می‌تواند انتخاب نسبتا خوبی برایتان باشد. برای تماشای تریلری از گیم‌پلی این عنوان می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

گفتنی است که دو شرکت تاکارا تامی (Takara Tomy) و اوت‌رایت گیمز (Outright Games) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Zoids Wild: Blast Unleashed را به عهده داشته‌اند. ضمنا این بازی فاقد هر گونه بخش آنلاین و چند نفره بوده و تمام قسمت‌های آن را باید به صورت آفلاین و انفرادی طی کنید. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز برترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را پیرامون این اثر در دسترس قرار دادند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 GameSpew 7/10

بازی Zoids Wild: Blast Unleashed برخلاف ظاهر ساده‌، محتویات بسیار زیادی در خود دارد و همین قضیه را باید بهترین ویژگی آن به حساب آورد. حالت‌های متنوعی در این بازی به چشم می‌خورد که بی شک بهترین آن‌ها را باید بخش داستانی دانست. البته علاقه‌مندان به آثار اکشن به خوبی نبود یک بخش آنلاین و هیجان انگیز را در این بازی حس می‌کنند. اگر این اتفاق در آینده رخ دهد، با اثر بسیار بهتری مواجه خواهیم شد.

Finger Guns 7/10

حتی اگر سابقه‌ی تجربه‌ی سری Zoids Wild را نداشته باشید، Zoids Wild: Blast Unleashed می‌تواند شما را تا حد زیادی به وجد آورد. متاسفانه این بازی بخش آنلاین ندارد و این بزرگ‌ترین مشکل بازی است. با این حال، باید بدانید که نبرد مبان ربات‌ها هرگز تا این اندازه جذاب نبوده است.

GAMING TREND 6.5/10

اگر از بازی‌بازان جوان هستید و یا علاقه‌ی فراوانی به سری Zoids Wild دارید، آن گاه Zoids Wild: Blast Unleashed می‌تواند برای شما قانع‌کننده و لذت‌بخش باشد. با این که هیچ چیز در این بازی دشوار و پیچیده نیست، اما در کل با اثری پرمحتوا و نسبتا خوب مواجه هستیم.

SCREEN RANT 5/10

بازی Zoids Wild: Blast Unleashed را تنها به طرفداران سرسخت Zoids Wild توصیه می‌کنیم. در غیر این صورت، به سراغ آن هم نروید. بازی شاید در نگاه اول جذاب و گیرا به نظر برسد، اما هر چه پیش بروید، از آن بیشتر خسته خواهید شد.

nintendolife 4/10

ظاهرا Zoids Wild: Blast Unleashed برای بازی‌بازان جوان ساخته شده است، اما حتی انتظارات آن‌ها را هم برآورده نخواهد کرد. طراحی مراحل و کاراکترهای بازی بسیار ساده است و نبردهای هیجان انگیزی را در آن نمی‌بینیم. داستان بازی هم به کندی پیش می‌رود و نکته‌ی مهمی در آن وجود ندارد. آثار دیگری در این سبک برروی کنسول نینتندو سوییچ هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.