پی سی توسعه دهندگان Astro’s Playroom برای دنباله‌ی آن ایده‌های زیادی دارند اما هنوز چیزی قطعی نیست - پی سی

Astro Bot یکی از مجموعه‌های جدید پلی‌استیشن محسوب می‌شود که انتشار عناوین آن با استقبال منتقدین و بازی‌بازان همراه بوده‌ است. پس از عرضه‌ی بازی تحسین شده‌ی Astro Bot Rescue Mission برای پلی‌استیشن وی‌آر، توسعه دهندگان این بازی با تمرکز برروی نشان دادن ویژگی‌های جدید کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن ۵، عنوان Astro’s Playroom را برای این کنسول تولید کردند. از آن‌جایی که این بازی به صورت پیش فرض برروی  تمام کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد، افراد زیادی از تجربه‌ی آن لذت برده‌اند و به دنبال گسترش بیشتر ایده‌های بازی و مجموعه‌ی Astro Bot هستند.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا اسوبی تیم (Asobi Team)، یکی از تیم‌های توسعه دهنده‌ی بازی در استودیوی ژاپن سونی، تمایل دارد برروی نسخه‌ی گسترش یافته و یا حتی دنباله‌ی Astro’s Playroom کار کند؟ آقای نیکولاس دوسِت (Nicolas Doucet)، مدیر استودیوی ژاپن و رهبر اسوبی تیم، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE اعلام کرد که علی رغم استقبال بسیار خوب از بازی Astro’s Playroom، تیم توسعه دهنده در حال حاضر برنامه‌ای برای دنباله‌ی آن ندارند. دوست در ادامه توضیح داد که انتشار دنباله‌ی این عنوان به بازی‌بازان بستگی دارد:

در حال حاضر، برنامه‌ای برای گسترش Astro’s Playroom نداریم، اما من فکر می‌کنم این موضوع در نهایت به محبوبیت بازی بستگی خواهد داشت. تا به امروز چیز‌های زیادی را از رسانه‌ شنیده‌ایم. بازخورد‌ها بسیار مثبت بوده‌اند و ما واقعاً خوشحال هستیم. اما این بیشتر از هر چیز به تجربه‌ی مشتریان بستگی دارد.

فکر می‌کنم ما باید نظر آن‌ها را نیز بشنویم و این اتفاق پس از عرضه رخ خواهد داد؛ زمانی که کنسول به دست مشتریان می‌رسد. اما اگر شخصیت به محبوبیت برسد و این اثبات کند که مردم واقعاً دارند لذت می‌برند، ممکن است ساخت یک نسخه‌ی گسترش یافته و یا دنباله را در نظر بگیریم.

سپس دوست اعلام کرد که تیم توسعه دهنده در حال حاضر ایده‌های زیادی برای یک بازی جدید دارند که اکثرا برروی کنترلر جدید پلی‌استیشن تمرکز دارند. اما او دوباره تکرار کرد که هم‌اکنون برنامه‌ای قطعی برای ادامه‌ی Astro’s Playroom وجود ندارد:

در اسوبی تیم، ما همیشه در حال تلاش برای پیدا کردن ایده‌هایی برای استفاده از تکنولوژی هستیم. پس چیز‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهیم آن‌ها را با کنترلر امتحان کنیم. در زمان ساخت این نمونه‌های اولیه، اگر یکی از آن‌ها به یک ایده‌ی بازی تبدیل شود، این احتمالاً می‌تواند مسیر جدیدی برای ما باشد و آن را دنبال کنیم. پس ممکن است یکی از این دو حالت باشد، اما در حال حاضر من واقعاً نمی‌دانم.

در انتها باید یادآوری کنیم که پس از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵، توسعه دهندگان Astro’s Playroom اعلام کردند که این مجموعه به زودی با اخبار بیشتری بازخواهد گشت. پس انتظار می‌رود که در آینده شاهد انتشار بازی‌های دیگری از این سری باشیم.

بازی Astro’s Playroom هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 5 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.