پی سی توسعه‌دهندگان بازی The Medium از منابع الهام‌شان صحبت می‌کنند - پی سی

بسیار دور از انتظار به نظر می‌آید که بازی ترسناکی ساخته شوند و دو سری بزرگ و موفق این سبک یعنی Resident Evil و Silent Hill الهام گرفته نشود. در حقیقت، بلوبر تیم (Bloober Team) بارها در مورد الهامشان از سری Silent Hill صحبت کرده‌اند. بازی The Medium حتی با آکیرا یامائوکا ، آهنگساز افسانه‌ای سری Silent Hill نیز همکاری می‌کند.

استودییو لهستانی بلوبر تیم که این روزها به غیر از توسعه‌ی عنوان The Medium نسخه‌ی بازسازی بازی Observer را منتشر کرده‌اند ( نقد این بازی توسط گیمفا را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.) جاکک زیئبا (Jacek Zieba)، تهیه کننده‌ی بازی The Medium، در صحبت‌های اخیرش دوباره توضیحاتی در مورد منابع الهامشان بیان کرد. زیئبا به طور خاص در مورد زاوی‌یه دوربین ثابت عنوان The Medium که بر خلاف آثار پیشین این استودیو که از نمای دید اول شخص بودند، به سراغ سوم شخص رفته‌اند. او در این مورد توضیح داد که یکی از دلایلی که بازی از این روش استفاده می‌کند، پژواک سبک ترس کلاسیک است که نمونه‌های آن را قبلا در سری بازی‌های Resident Evil و Silent Hill دیده‌ایم از طرفی بلوبر تیم احساس می‌کرد نمای دوربین‌های ثابت به بهترین وجه برای گیم‌پلی بازی The Medium که در دنیای مختلف روایت می‌شود مناسب است. او در ادامه افزود:

ما در هنگام توسعه‌ی بازی زوایای مختلف دوربین را آزمایش کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که هنگام جستجوی جهان بازی در یک واقعیت واحد یا دوگانه، استفاده از زاویه‌ی دوربین نیمه ثابت بهترین راه حل برای راحت‌ترین و مناسب‌ترین تجربه‌ی بازی است. به دلیل زاویه‌های ثابت دوربین، ما توانستیم احساس سینمایی حتی قویتری را به کل بازی منتقل کنیم. در همان زمان، ما به نوعی به بازی‌های ترسناک قدیمی مانند Silent Hill یا Resident Evil اشاره می‌کنیم، که الهام بخش خوبی برای ما در هنگام طراحی بازی The Medium بودند.

زیئبا در مورد علاقه‌ی بلوبر تیم به سری Silent Hill صحبت کرد و او چیزهای درخشانی برای گفتن در مورد سری افسانه‌ای شرکت کونامی (Konami)  در ذهنش داشت. در این مورد وی گفت:

بازی Silent Hill 2 همیشه الهام بسیار خوبی برای استودیوی ما بوده است. از نظر ما عنوان Silent Hill 2 یکی از بهترین عناوین ترسناک دنیای بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید. سری Silent Hill همیشه با نزدیک شدن به وحشت‌های روانشناختی الهام بخش بزرگی برای ما بوده‌اند. بازی Silent Hill 2، برای عنوان The Medium  یکی از اصلی‌ترین الهامات در مورد فضای بازی بود. در زمان تجربه‌ی بازی The Medium، بازیبازانی که با سری Silent Hill آشنایی دارند باید مضامین و زیبایی‌های مشابهی را در بازی به خصوص جو آن تجربه کنند.

بازی The Mediumدر تاریخ  ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برروی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در هنگام عرضه برروی سرویس اکس‌باکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.