پی سی توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 از مردم می‌خواهند ارسال پیام‌های تهدید آمیز خود را متوقف کنند - پی سی

طبق گزارشاتی که به تازگی از سوی یکی از توسعه‌دهندگان استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده است، به نظر می‌رسد برخی از طرفداران بازی Cyberpunk 2077 پس از اتفاقات اخیر پیرامون این اثر شروع به تهدید کردن برخی از توسعه‌دهندگان این استودیو‌ی لهستانی کرده‌اند. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا به جزئیات تکمیلی این موضوع بپردازیم.

شب گذشته بود که استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد رسماً اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای چندمین بار متوالی با تأخیر مواجه شده است. خبر این تأخیر جایی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم اعضای استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد چند هفته قبل رسماً اعلام کرده بودند که فرآیند توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 به پایان رسیده است و اصطلاحاً اثر مذکور گلد (Gold) شده است.

تأخیر خوردن بازی Cyberpunk 2077 آن هم برای چندمین بار متوالی مطمئناً باعث ناراحتی و خشمگین شدن بسیاری از طرفداران دو آتیشه‌‌ی این اثر شده است اما با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد برخی از طرفداران پای خود را فراتر گذاشته‌اند و شروع به تهدید اعضای استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد به مرگ کرده‌اند.

طبق گزارشاتی که به تازگی آقای آندره زاوادزکی (Andrzej Zawadzki)، مدیر بخش طراحی بازی Cyberpunk 2077 در حساب توییتر (Twitter) خود منتشر کرده است، به نظر برخی افراد پس از شنیدن اخبار مربوط به تأخیر جدیدترین اثر استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد، شروع به تهدید کردن اعضای این استودیو به مرگ کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید پیام توییتری که به تازگی آقای آندره زاوادزکی در رابطه با این موضوع منتشر کرده‌اند را مشاهده کنید.

در اینجا قصد دارم به موضوعی در رابطه با تأخیر بازی Cyberpunk 2077 اشاره کنم.

من کاملاً این را درک می‌کنم که شما از این موضوع خشمگین و ناامید شده باشید و بخواهید صدای آن را به گوش دیگران برسانید.

با این حال ارسال پیام تهدید آمیز برای توسعه‌دهندگان این اثر مطمئناً اقدامی اشتباه و غیر قابل قبول است. ما هم همانند شما انسان هستیم.

مطمئناً تهدید کردن اعضای استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد آن هم به مرگ به هیچ‌وجه کار قابل قبولی نیست، مخصوصاً زمانی که متوجه شوید طبق گزارشات منتشر شده از سوی برخی از توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077، به نظر می‌رسد کارمندان این شرکت لهستانی نیز هم‌زمان با عموم افراد از این تأخیر مطلع شده‌اند. این موضوع نشان‌دهنده آن است که نه تنها تأخیر اثر مذکور از سوی توسعه دهندگان نبوده، بلکه حتی از قبل نیز هیچگونه اطلاع‌رسانی به آن‌ها نشده است.

آقای جیسون شرایر (Jason Schreier)، از اعضای تیم خبری بلومبرگ (Bloomberg) و یکی از اینسایدر (Insider)های مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی نیز این موضوع را تأیید کرده و اعلام کرده‌اند که تأخیر مجدد بازی Cyberpunk 2077 از سوی افراد بالارده‌ی استودیو‌ی سی‌دی پراجکت رد بوده است، نه توسعه‌دهندگان آن.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. همچنین این اثر از ابتدا برروی هر دو کنسول نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ به خوبی اجرا خواهد شد اما به‌روزرسانی مخصوص این دو کنسول و همین‌طور کنسول اکس‌باکس سری اس در سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه خواهد شد که موارد بسیاری از جمله ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing)، بافت‌های بهبود یافته و موارد دیگر را به این عنوان اضافه خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.