پی سی تصاویر بسیار با کیفیت از کنسول پلی‌استیشن ۵ و لوازم جانبی آن توسط شرکت سونی منتشر شد - پی سی

شرکت سونی به تازگی تصاویر با کیفیتی را از کنسول نسل نهمی خود و وسایل جانبی آن با طرفداران‌ به اشتراک گذاشته است که جزئیات حیرت‌انگیز محصولات تولید شده توسط این غول ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این تصاویر داشته باشیم.

کمتر از دو هفته تا آغاز نسل نهم کنسول‌ها باقی‌مانده است، نسلی که شرکت سونی قصد دارد آن را با دو روز تأخیر نسبت به رقیب قدیمی خود در صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی کمپانی مایکروسافت آغاز کند.

حال به نظر می‌رسد شرکت سونی به همین مناسبت تصمیم گرفته است تصاویر بسیار با کیفیتی را از کنسول پلی‌استیشن ۵ و وسایل جانبی آن در حساب توییتر (Twitter) خود منتشر کند تا طرفداران بتوانند علاوه بر تماشای این قطعات سخت‌افزاری به دقیق‌ترین حالت ممکن، به کیفیت و جزئیاتی که در ساخت آن به کار رفته است پی ببرند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید (کیفیت تصاویر برای امکان قرار گرفتن برروی و‌ب‌سایت کمی کم کیفیت‌تر از تصاویر اصلی است که کمپانی سونی آن‌ها را به اشتراک گذاشته است)

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر شده و در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد کمپانی سونی تمام تلاشش را کرده است تا محصولاتی بسیار باکیفیت‌تر از گذشته را در نسل نهم کنسول‌ها در اختیار طرفداران خود قرار دهد. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.