پی سی تصاویری هنری از نسخه‌ی بعدی Mass Effect منتشر شد - پی سی

به‌تازگی تصاویر هنری جدیدی از نسخه‌ی بعدی عنوان Mass Effect منتشر شده‌اند که به محیط‌های و مکان‌های مختلف اشاره دارند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

هفته‌ی گذشته استودیوی بایوور (Bioware) در کنار معرفی مجموعه‌ی Mass Effect: Legendary Edition، به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی جدید فرنچایز Mass Effect در دست توسعه قرار دارد. در همین راستا، اخیراً تصاویر مفهومی جدیدی از این بازی منتشر شده‌اند.

طبق گزارش وب‌سایت Eurogamer، تصاویر هنری نسخه‌ی جدید Mass Effect از کتاب BioWare: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development اقتباس شده است و ساختارهایی را نشان می دهد که کاملاً یادآور معماری Remnant در نسخه‌ی Andromeda و ساختار Mass Relay هستند. در ادامه می‌توانید این تصاویر جدید را مشاهده کنید.

تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از نسخه‌ی جدید Mass Effect منتشر شده است. طبق اعلام بایوور، این بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد این نسخه حداقل تا دو سال آینده عرضه نخواهد شد. به گفته‌ی آقای کیسی هادسون (Casey Hudson)، یک تیم با تجربه و کهنه‌کار از بایوور برروی توسعه‌ی این بازی کار می‌کنند. تاکنون پلتفرم‌های مقصد این نسخه‌ از سری Mass Effect اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.