پی سی تصاویری از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Yakuza: Like A Dragon منتشر شد - پی سی

بازی Yakuza : Like a Dragon ، هفتمین عنوان اصلی سری Yakuza است که هم اکنون پس از انتشار در ابتدای سال ۲۰۲۰ در بازار کشور ژاپن، در سطح بین المللی نیز عرضه می‌شود. برخلاف مطالب قبلی، این بازی تقریباً در تمامی پلتفرم‌ها در خارج از ژاپن همزمان منتشر شد و یک استثنا داشت. آن هم نسخه‌ی پلی‌اسیتشن ۵ این بازی بود. امروز تصاویرجدیدی از این بازی منتشر شده است.

در حالی که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی در این کنسول قابل اجراست، اما از پیشرفت‌های نسخه‌ی نسل بعدی بی بهره است. امروز تصاویر جدیدی از آن نسخه‌ی نسل بعدی این بازی دریافت کرده‌ایم. شرکت سگا (Sega) قبلا نسخه‌ی کنسول پلی‌اسیتشن ۵ را به نمایش گذاشته است که می توانید از اینجا تریلر نسخه‌های نسل بعد این بازی را مشاهده کنید. امروز آن‌ها چند عکس جدید منتشر کردند که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

تصاویر جدید از بازی Yakuza: Like a Dragon

مانند نسخه‌ی کنسول اکس‌باکس سری اکس که اکنون در دسترس است، نسخه‌ی پلی‌اسیتشن ۵ شامل نرخ تصویر ۶۰ فریم در ثانیه ، وضوح ۴K و بارگذاری سریع است. بازی Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۱۲ اسنفد ۱۳۹۹ (۲ مارس ۲۰۲۱) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود و هم اکنون در سیستم عامل های دیگر موجود است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.