پی سی تصادف خودروی تسلا بررسی خواهد شد - پی سی

طبق گزارش رویترز سازمان بین‌المللی امنیت بزرگراه‌ها (NHTSA) در حال پیگیری شکایت یکی از رانندگان مبنی بر اینکه تصادف وی ناشی از خطا در نسخه بتای FSD بوده است که باعث تصادف این فرد در منقطه Brea در ایالت کالیفرنیا شده است. راننده ادعا می‌کند که تسلا مدل Y وارد سمت اشتباه جاده شده که باعث شده با خودرویی دیگر به طرز فجیعی برخورد کرده و آسیب زیادی را بر سمت چپ خودرو گذاشته است.

ظاهرا برنامه خودران این خودرو قبل از رفتن به سمت دیگر جاده اخطاری به راننده داده اما پس رفتن به آن سمت، اجازه کنترل خودرو به راننده را نمی‌داده است. تسلا هنوز راجع به این خبر واکنشی نشان نداده است، هرچند این شرکت خودرو سازی همیشه برنامه خودران آزمایشی‌اش را برای عده‌ای محدود و با نمرات امنیتی بالا ارائه داده است.

هر چند این تحقیقات در نهایت نشان نخواهند داد که FSD دلیل این تصادف بوده است، هرچند به عنوان مورد جدیدی به بحث‌های شرکت تسلا و ناظران صنعت خودرو اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

NHTSA آگوست امسال با انتشار رشته‌ای از اخبار مربوط به تصادفات خودرو، اعلام نگرانی کرد که ظاهرا تسلا در ماه اکتبر از نسخه آزمایش برنامه‌اش در راه‌های عمومی استفاده می‌کرده است. مقامات رسمی از این خبر تعجب نکرده و ممکن است این گزارش نیز به مدارک آنها علیه تسلا اضافه شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها