پی سی تریلر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity بازخورد‌های مثبت‌ آن را نشان می‌دهد - پی سی

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity، عنوانی که طرفدان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن بودند، در زمان عرضه با استقبال بسیار خوبی همراه شد. این بازی در طی تنها چند روز به فروش سه میلیون نسخه دست پیدا کرد و حالا پرفروش‌ترین و موفق‌ترین عنوان سبک Musou محسوب می‌شود. علاوه بر طرفداران، منتقدان زیادی نیز از دست پخت جدید استودیوی امگا فورس (Omega Force) لذت بردند و نینتندو نیز در تریلر جدید بازی به این موضوع پرداخته است.

Hyrule Warriors: Age of Calamity وقایع ۱۰۰ سال پیش از آغاز داستان The Legend of Zelda: Breath of the Wild را روایت می‌کند و برروی روند استخدام قهرمانان و آماده شدن ارتش هایرول (Hyrule) برای نبرد با Calamity Ganon تمرکز دارد. پس اگر به شخصیت‌های Breath of the Wild علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم این عنوان را از دست ندهید.

از طرف دیگر، ساخته‌ی امگا فورس یک عنوان اکشن سریع و دیوانه‌وار است که تقریباً تمام عناصر گیم‌پلی Breath of the Wild را شامل می‌شود؛ از Rune‌ها و جادو گرفته تا آشپزی، مکانیک Flurry Rush و موارد دیگر. شما در این بازی می‌توانید در نقش Link ،Zelda ،Impa ،چهار قهرمان اصلی و تعدادی شخصیت دیگر به نبرد با هیولا‌ها و دشمنانی که امنیت هایرول را تهدید می‌کنند، بپردازید.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد‌ها و نمرات آن را از این‌جا مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.