پی سی تریلر جدیدی از گیم‌پلی Demon’s Souls Remake مناطق، باس‌ها و مواردی بیشتر را نشان می‌دهد - پی سی

دقایقی پیش بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) و بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) تریلر جدیدی از گیم‌پلی Demon’s Souls Remake به اشتراک گذاشتند که منطقه‌ای جدید را به نمایش می‌گذارد.

در دومین نمایش از گیمپلی بازی به بخش دیگر از سرزمین Boletaria می‌رویم که Lands of Stonefang نام دارد و در حقیقت یکی از ۵ منطقه‌ی اساسی Demon’s Souls به حساب می‌آید. در این بخش از دنیای Demon’s Souls که در اعماقل زمین قرار دارد شاهد معدنچی‌های نفرین شده هستیم که به دنبال استخوان‌های اژدهایان هستند.

در حالی که تریلر قبلی منتشر شده از گیم‌پلی بخش‌های بتدایی بازی را نشان می‌دهد، منطقه‌ی Stonefang شامل خطرات و سختی‌های بیشتری می‌شود. در این منطقه حتی تونل‌های باریک و محیط اطراف شما نیز می‌توانند دشمنتان باشند. شما باید با این موقعیت کنار بیایید و متوجه باشید که دقیقاََ در این جایگاه‌های باریک در چه زمانی دکمه‌ی حمله را فشار دهید. از طرفی مهارت و واکنش شما یک محدودیت دارد، به همین دلیل داشتن تجهیزات لازم و آمادگی مورد نیاز می‌تواند میان پیروزی و شکست تغییرات عمده ایجاد کند. به یاد داشته باشید که نتیجه هر چه باشد، هر مرگ با خود معنایی دارد و در نهایت باعث می‌شود شما به پیروزی برسید و در نهایت به قاتل شیاطین تبدیل شوید.

بازی Demon’s Souls Remake یکی از عناوین زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P |دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.