پی سی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی مخفی کاری Evotinction منتشر شد - پی سی

استودیوی اسپایک‌ویو گیمز (Spikewave Games) در طی رویداد اخیر اختصاص یافته به بازی‌های برنامه‌ی Playstation China Hero Project، یک ویدئوی کوتاه سه دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Evotinction منتشر کرد و مکانیک‌های مخفی کاری این عنوان را به نمایش گذاشت.

این استودیوی چینی از طریق وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن اطلاعاتی را در مورد دیدگاه توسعه دهندگان برای بازی Evotinction به اشتراک گذاشته است:

اسپایک‌ویو گیمز یک تیم پرُشور است که توسط چهار توسعه دهنده‌ی باتجربه‌ی بازی‌های هاردکور که تجربه‌ی همکاری نزدیک آن‌ها سبب به وجود آمدن یک دیدگاه مشترک و تیمی به شدت کارآمد شده، پایه گذاری شده است.

Evotinction یک بازی مخفی کاری سوم شخص است که از مکانیک‌های منحصر به فردی برای هک کردن بهره می‌برد. توسعه دهنگان علاقه‌ی بسیار زیادی به ژانر مخفی کاری دارند و قصد دارند یک تجربه‌ی مخفی کاری پیچیده و پویا را به بازی‌بازان ارائه دهند. مهارت‌های متنوع هک کردن، دستگاه‌های محیطی، و گجت‌ها، یک گیم‌پلی کاملاً پویا را ارائه می‌دهند.

این بازی که داستان آن در آینده‌ی نزدیک جریان دارد، می‌خواهد رابطه‌ی بین تکامل و انقراض را مطرح کند. همزمان با توسعه‌ی سریع تکنولوژی، تهید احتمالی آن نیز بیشتر می‌شود. هوش مصنوعی، تغییر DNA و درهم‌تنیدگی کوانتومی () تنها برخی از تکنولوژی‌های نوظهوری هستند که فهم و درک انسانیت از زندگی و تشخیص خوب و بد را به چالش می‌کشند. این روند را نمی‌توان متوقف کرد. گونه‌ی ما تا چه حد تکنولوژی را جلو خواهد برد؟

بازی Evotinction برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در حال توسعه است.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.