پی سی تریلر جدیدی از بازی The Medium منتشر شد - پی سی

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) اخیراً تریلر جدیدی از بازی The Medium را منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

تریلر جدید منتشر شده از بازی The Medium شخصیت تازه‌ای را معرفی می‌کند. چهره‌ی این شخصیت جدید بر اساس چهره‌ی مارسین دوروچینسکی (Marcin Dorocinski)، بازیگر لهستانی است که سابقه‌ی کار درمینی سریال The Queen’s Gambit دارد. این شخصیت به بی‌رحمی مشهور است و و برنامه‌ی خاصی را برای انتقام‌جویی در نظر دارد. بازی‌بازان با کسب اطلاعات بیشتر از داستان و شخصیت وی، متوجه خواهند شد که داستان این شخصیت چگونه با تحقیقات ماریان مرتبط خواهد بود. گیم‌پلی این بازی ترسناک روان‌شناختی، بر پایه‌ی حل معماهای گوناگون در واقعیت دوگانه، اکتشاف و موارد دیگر است. آقای آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز مشهور بازی‌های Silent Hill، وظیفه‌ی آهنگسازی این بازی را برعهده دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بازی The Medium را مشاهده و یا دریافت کنید.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی The Medium در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، اکس‌باکس سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در زمان عرضه برروی سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از این می‌توانید مصاحبه‌ی جدید توسعه‌دهندگان این اثر را از طریق لینک درج شده مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.