پی سی تریلر جدیدی از بازی The Callisto Protocol منتشر شد - پی سی

در جریان رویداد The Game Awards امسال شاهد معرفی یک بازی ترسناک از سوی خالق سری Dead Space تحت عنوان The Callisto Protocol بودیم. این بازی طبق گفته‌ی تیم سازنده قرار است یکی از ترسناک‌ترین عناوین نسل نهم لقب گیرد و احتمالا یک دنباله‌ی معنوی بر سری محبوب ولی فراموش شده‌ی Dead Space باشد. هنوز مدت زمان زیادی از نمایش تریلر معرفی بازی The Callisto Protocol نمی‌گذرد که استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) ویدئوی جذاب دیگری از گیم‌پلی آن را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است تا بیشتر با فضای ترسناک و اتمسفر سنگین بازی آشنا شوند.

طبق توضیحات سازنده، تریلر جدید بازی The Callisto Protocol در واقع نسخه‌ای دیگر و گسترده‌تر از همان ویدئوی معرفی این عنوان به شمار می‌آید و Red Band نام دارد. مدت زمان این ویدئو نسبت به تریلر اصلی حدود ۲۵ ثانیه بیشتر بوده و بسیار برروی حمله‌های ترسناک هیولاهای درون بازی تمرکز خواهد داشت تا میزان دلهره و وحشت بازی را به مخاطبان نشان دهد. همچنین یک قسمت پایانی کوتاه نیز به ویدئوی اصلی افزوده شده تا به بازی‌بازان نشان دهد پس از حمله‌ی این هیولا چه اتفاقی افتاده است.

عنوان ترسناک The Callisto Protocol قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. شما می‌توانید تریلر Red Bandاین اثر را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.