پی سی تریلری از گیم‌پلی بازی No More Heroes 3 منتشر شد - پی سی

شرکت سازنده‌ی No More Heroes 3 امروز دست به انتشار تریلر تازه‌ای از گیم‌پلی این بازی زد که می‌تواند برای بازی‌بازان جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی به همراه ویدئوی گفته شده باشید.

No More Heroes از جذابت‌ترین و پرطرفدارترین سری بازی‌ها در سبک اکشن و ماجراجویی به حساب می‌آید که بازی‌بازان خاطرات زیادی با آن دارند. سومین نسخه‌ی این سری قرار بود در سال جاری به دست هواداران برسد، اما عرضه‌ی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد که جزئیات بیشتر در این خصوص را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. سازندگان این بار نسبت به توسعه‌ی بازی بسیار امیدوار هستند و پیش‌بینی می‌کنند که عده‌ی زیادی از اثرشان استقبال خواهند کرد. در این بازی باید هدایت فردی قدرتمند و دوست داشتنی ملقب به تراویس تاچ‌داون (Travis Touchdown) را به دست گرفته و سفری پرماجرا را آغاز کنید. سیستم مبارزات این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است و دشمنانی با تنوع بیشتر را شاهد هستیم. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این سری و یا سبک‌های گفته شده هستید، No More Heroes 3 را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که شرکت گرس‌هوپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) به صورت همزمان در امر ساخت و عرضه‌ی آن نقش دارد.

بازی No More Heroes 3 قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی به صورت انحصاری برروی کنسول‌ نینتندو سوییچ در دسترس قرار گیرد. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این نسخه مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از تیم سازنده در روزهای پیش رو باشیم. در پایان می‌توانید تازه‌ترین ویدئوی مربوط به گیم‌پلی No More Heroes 3 را تماشا و دریافت کنید. قرار است در آینده جزئیات بیشتری از داستان این نسخه به دست طرفداران برسد و در صورت این اتفاق، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.