پی سی تخفیفات استیم به مناسبت فصل زمستان آغاز شد - پی سی

با نزدیک‌ شدن به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، نوبت آخرین تخفیفات استیم رسیده است. این تخفیفات که «تخفیفات زمستانه» نام دارند، از همین حالا آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه دارد. هم‌اکنون صدها عنوان تخفیف خورده‌اند و بهترین زمان برای خرید یا هدیه دادن بازی‌ها فرا رسیده است. همراه گیمفا باشید.

به نظر می‌رسد تم اصلی امسال، استیکر‌هایی از پرندگان مختلف باشند که برای جشن گرفتن عناوین موردعلاقه‌ی بازی‌بازان تهیه شده‌اند. اگرچه شما نمی‌توانید به وسیله‌ی این استیکرها کار خاصی انجام دهید، اما حداقل به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.. مراسم Steam Awards 2020 نیز در حال به اتمام رسیدن است و تا پیش از اتمام آن می‌توانید به یکی از ده دسته‌ی مشخص‌شده رای دهید. با رای دادن شما می‌توانید کارت معاملاتی (Trading Cards) به دست بیاورید.

اگرچه اکنون در فصل تعطیلات به سر می‌بریم، اما بسیار جالب‌توجه خواهد بود که ببینیم آیا این تخفیفات استیم رکورد تخفیفات قبلی را خواهد شکست یا خیر؟ همین چند وقت پیش بود که تخفیفات پاییزه‌ی استیم به مناسبت بلک فرایدی به بزرگ‌ترین فروش استیم تبدیل شد. تخفیفات زمستانه‌ی استیم تا ۱۵ دی ۱۳۹۸ (۵ ژانویه ۲۰۲۰) ادمه خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها